آموزش

چگونه به یک دوست فیسبوکی از اینستاگرام پیام دهیم

فیس بوک اینستاگرام را در سال 2012 خریداری کرد، اما پلتفرم ها عمدتاً جداگانه بودند. این در سال 2020 تغییر کرد – اکنون می توانید از طریق برنامه اینستاگرام به هرکسی در فیس بوک پیام ارسال کنید. ما به شما نحوه استفاده از ویژگی Cross-App Messaging را نشان خواهیم داد. پیام متقابل (Cross-App Messaging) برنامه در هر دو جهت کار می کند: فیس بوک مسنجر به اینستاگرام، یا اینستاگرام به فیس بوک مسنجر. با این حال، این مورد در اینستاگرام برجسته تر است که نماد دایرکت مسیج با نماد مسنجر جایگزین شده است.

با این وجود چند محدودیت وجود دارد. فقط می توانید از طریق اینستاگرام به افراد پیام دهید، نه گروه ها یا صفحات. در مسنجر فیس بوک، می توانید به هر حساب اینستاگرام پیام دهید، اما نه به گروه های پیام مستقیم. لازم به ذکر است که این دو سیستم عامل “ادغام” نشده اند. مکالمات مسنجر شما به طور ناگهانی در اینستاگرام ظاهر نمی شوند، یا بالعکس. شما در واقع باید به دنبال افرادی باشید که در پلتفرم دیگر هستند.

برای شروع، اپلیکیشن اینستاگرام را در آیفون، آیپد یا دستگاه اندرویدی خود باز کنید. روی نماد مسنجر در بالا سمت راست ضربه بزنید.

در مرحله بعد ، نام شخص را در کادر جستجو در بالا تایپ کنید.

هنگام تایپ کردن، نتایج در بخش های مختلف در زیر نشان داده می شوند. افراد دیگر در اینستاگرام در بالا ظاهر شده، و پس از آنها “Facebook Friends” نشان داده می شود. در صورت ظاهر شدن به شخصی که به دنبالش هستید، ضربه بزنید یا روی “مشاهده همه” ضربه بزنید تا نتایج بیشتر فیسبوک را ببینید.

یک اعلان مشاهده خواهید کرد که می گوید “شما در حال پیام دادن به یک حساب فیس بوک هستید”. اکنون می توانید پیامی ارسال کنید و دوست شما نیز چنین اعلانی را مشاهده خواهد کرد.

اگر با آن شخص در فیسبوک دوست نیستید ، از او خواسته می شود پیام را “Accept” کند.

شما به سادگی باید حساب اینستاگرام را جستجو کنید و هر دو کاربر دستوراتی مشابه موارد بالا را مشاهده می کنند.

قابلیت Cross-App Messaging برنامه به خصوص اگر مکالمه گاه به گاه در Facebook Messenger دارید، مفید است، اما نمی خواهید برنامه را نصب کنید – فقط می توانید از آن در اینستاگرام استفاده کنید. کمی ادغام می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند!

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا