سامسونگ به تازگی عضو جدیدی از تخته هوشمند تعاملی جدید 85 اینچی را رونمایی کرده که در حال حاضر، به جمع مدل های 55 و 65 اینچی پیوسته است. نمایشگر تعاملی 85 اینچی، همانطور که از نامش پیداست، برای مصارف آموزشی و مشتریان تجاری کاربرد خواهد داشت. این نمایشگر عظیم شامل حالت نوشتن قلم به کاغذ، ابزارهای ویرایش تصویر و سیستم ناوبری محتوا است. پنل این محصول دارای رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل بوده و حداکثر 20 نقطه لمسی به طور همزمان پشتیبانی کرده تا به چندین کاربر امکان ایجاد یا ویرایش همزمان محتوا در صفحه را بدهد.

گزینه های اتصال شامل USB ،HDMI ،DP ،NFC، اسلات OPS و ویژگی های اشتراک صفحه است. این نمایشگر دارای یک سیستم قفل شش رقمی است که از اسناد ذخیره شده در آن محافظت می کند. همچنین دارای یک مرورگر وب جاسازی شده است که به شما امکان می دهد در اینترنت گشت و گذار کنید. این دستگاه 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد و در رنگ مشکی ذغالی در دسترس خواهد بود.

برای کاربران آموزش ، این صفحه نمایش از MimioConnect پشتیبانی می کند تا به معلمان و دانش آموزان اجازه دهد از راه دور برای برنامه های آموزش از راه دور با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. همچنین می توانید نمایشگر را با دستگاه خود همگام سازی کنید تا محتوا را در زمان واقعی به اشتراک بگذارید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *