صوتی و تصویری

با مانیتور جدید شیائومی Fast LCD آشنا شوید!

شیائومی که تقریباً در همه دسته محصولات الکترونیکی مصرفی وارد شده، سعی در حضور گیمینگ دارد. این شرکت پس از عرضه لپ تاپ های مخصوص بازی خود، اکنون تمرکز خود را روی نمایشگرها گذاشته است. امروز این شرکت از یک مانیتور جدیدی تحت عنوان Xiaomi Fast LCD رونمایی کرده است. در حال حاضر برای پیش سفارش در دسترس است و قیمت آن 1499 یوان (224 دلار) است.

مانیتور تازه معرفی شده این شرکت از یک پنل 24.5 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ دی استفاده می کند. منطور از عبارت Fast، یعنی این محصول از نرخ رفرش ریت 144 هرتزی و زمان پاسخ دهی 2 میلی ثانیه ای GTG برخوردار است. این نمایشگر حداکثر روشنایی 400cd/m2 را ارائه می دهد و از 95 درصد دامنه رنگی گسترده DCI-P3 و 100 درصد sRGB پشتیبانی می کند.

همچنین از فناوری صفحه نمایش هوشمند Adaptive-Sync پشتیبانی کرده که نرخ تازه سازی تصویر را با تعداد فریم های منتقل شده توسط کارت گرافیک هماهنگ نگه می دارد. علاوه بر این، این شرکت اضافه می کند که نمایشگر دارای گواهینامه HDR400 نیز است و از تصاویر HDR با کیفیت بسیار بالا که تجربه دید بهتر، پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای دو پورت HDMI 2.0، یک DisplayPort 1.2، اتصال هدفون و پورت برق است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا