سخت افزار

لاجیتک از ماوس بیسیم ارگومونیک Ergo M575 رونمایی کرد

لاجیتک امروز از جدیدترین ماوس بیسیم خود با طراحی ارگونومیک و داشتن ترک بال تحت عنوان Ergo M575 پرده برداری کرد. این محصول از بلوتوث LE پشتیبانی کرده که به شما اجازه می دهد از M570 در برخی ازدستگاه های مختلف نظیر آیپد، مک بوک و دسکتاپ فاقد پورت USB-A استفاده کنند. اگر آن پورت را داشته باشید، از طریق دانگل موجود روی بی سیم 2.4Ghz نیز کار می کند.

از نظر فیزیکی، M575 شبیه M570 بوده و دارای شکل ارگونومیک منحنی، ترک بال (trackball) در انگشت شست، دکمه های چپ و راست، یک چرخ اسکرول و دو دکمه قابل برنامه ریزی است. با این حال، مدل جدید دارای برجستگی های ظریف در کف دست است که گویا شما را بهتر به دست می آورد. لاجیتک می گوید که استفاده از مدل جدید برای کشش های طولانی راحت تر است.

توپ به دلیل نداشتن کلمه بهتر، درخشش بیشتری نیز دارد. ظاهراً به دکتور لیزری، اجازه داده تا جزئیات بیشتری را بدست آورد و دقت را تا 2000 DPI افزایش دهد. این را می توان با نرم افزار Logitech Options تنظیم کرد، که به شما امکان می دهد حرکات را برنامه ریزی کنید، دکمه ها را شخصی سازی کنید و اقدامات را اختصاص دهید. به گفته لاجیتک، باتری این محصول، با اتصال دانگل تا 24 ماه و با اتصال بلوتوث LE نیز تا 20 ماه شارژ نگه می دارد. ماوس بی سیم Trackball Ergo M575 امروز با قیمت 50 دلار در سایت Logitech.com ارائه شده است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا