نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن اپل Clips آپدیت شد: پشتیبانی از نسبت های ابعاد و ضبط HDR

اپل به تازگی نسخه جدید اپلیکیشن Clips 3 را برای کاربران دستگاه های خود منتشر کرده که پشتیبانی از نسبت های ابعاد مختلف، ضبط HDR و موارد را به ارمغان می آورد. شاید یکی از بزرگترین تغییرات، پشتیبانی Clips از نسبت های چندگانه باشد. این برنامه اکنون می تواند علاوه بر نسبت ابعادی مربعی که در گذشته تنها گزینه بود، در 16:9 و 4:3 فیلم ضبط کند. همه این نسبت ها هم در جهت عمودی و هم در جهت افقی در دسترس هستند.

در آیفون، اپلیکیشن به طور خودکار ویدیو شما را در نسبت ابعاد 16:9 باز می کند در حالیکه 4:3 به طور پیش فرض در آیپد است. علاوه بر این، می توانید با فیلترها، پوسترها ، عنوان های زنده و صحنه های سلفی در اندازه های جدید ضبط کنید. ویژگی برگه به اشتراک گذاری نیز به روز شده و به گونه ای که اکنون پیش نمایش ویدیو را قبل از ارسال نمایش می دهد و در صورت تمایل به اشتراک گذاری یک ویدیو با دوستان، گزینه های ارسال جدید را در هر اندازه پشتیبانی شده ارائه می دهد.

رابط کاربری مجدد Clips برای iPadOS از ویژگی جدید Scribble برای تبدیل متن دست نوشته به متن تایپ شده پشتیبانی می کند. همچنین می توانید با پشتیبانی از Magic Keyboard و ماوس بلوتوث یا پد لمسی، ویدیو ها را در جهت افقی ایجاد و ویرایش کنید. علاوه بر این، رابط کاربری جدید Clips اکنون به شما امکان می دهد تا برای مشاهده تمام صفحه همه فیلترها، برچسب ها، شکلک ها و جلوه های دیگر، صفحه را به سمت بالا بکشید. علاوه بر این، هشت استیکر جدید، شش نشانگر و شکل اضافی و 25 موسیقی متن جدید وجود دارد که متناسب با طول ویدیوها تنظیم می شوند.

درنهایت، اکنون می توانید فیلم های HDR را با استفاده از دوربین عقب گوشی های آیفون 12 ضبط کرده و کلیپ ها را به عنوان یک فایل HDR Dolby Vision به اشتراک بگذارید. Clips 3.0 امروز برای دانلود از اپل استور در دسترس است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا