سامسونگ مدتی است که در حال آزمایش بتا One UI 3.0 بر روی تعدادی از گوشی های هوشمند خود است. با این حال هنوز این شرکت به طور رسمی از نسخه جدید One UI رونمایی نکرده است. معمولاً این شرکت بروزرسانی جدید را در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ (SDC) به نمایش می گذاشت، اما رویداد امسال به دلیل همه گیری لغو شد. با این وجود، یک صفحه جدید در وب سایت رسمی مالزی این شرکت قرار گرفته که برخی از عمده ترین تغییرات جدید در One UI 3.0 را برجسته می کند.

طبق اطلاعات بدست آمده، رابط کاربری One UI 3.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 11 خواهد بود. این شرکت هنوز لیستی از دستگاه های واجد شرایط و نقشه راه را به روز نکرده است. در مورد ویژگی ها، سامسونگ برخی از آنها را با تصاویر لیست کرده است. اول، این شرکت کنترل های رسانه اندروید 11 را در Quick Panel پیاده سازی کرده است. از این روT کاربران می توانند به راحتی بین پخش موسیقی یا فیلم از چندین برنامه جابجا شوند. همچنین، سایه اعلان برای نمایش محتوای بیشتر بازطراحی شده است.

علاوه بر این، سامسونگ در مورد پشتیبانی از اندازه های مختلف صفحه نمایش صحبت کرده که این در دستگاه هایی مانند Galaxy Z Fold2 مفید خواهد بود. در این دستگاه، صفحه کاور، محتوای اپلیکیشن را در نمای استاندارد گوشی نشان می دهد اما وقتی باز شد، محتوای اپلیکیشن برای نمایش تبلت بهینه می شود. این صفحه همچنین در دسترس بودن ویژگی های Dual Preview و Rear Cam Selfie برای نسخه اصلی Galaxy Fold با به روزرسانی One UI 3.0 را تأیید می کند.

برای اینکه صفحه قفل کاربران همیشه تازه باشد، به روزرسانی جدید One UI پنج دسته جدید برای تصاویر پس زمینه Dynamic Wallpapers به ارمغان می آورده، که تعداد کل را به 10 افزایش می دهد. و نکته آخر اینکه، گوشی های سامسونگ از تماس ویدیویی تمام صفحه در گوشی به طور پیش فرض پشتیبانی می کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *