نرم افزار و اینترنت

تلگرام با بهبود Live Locations و پین کردن چندین پیام بروزرسانی شد

تلگرام امروز نسخه جدید اپلیکیشن خود را با ویژگی ها و بهبودها فراوان برای اندروید و آی او اس منتشر کرد. از جمله ویژگی‌های جدید در این بروزرسانی می‌توان به امکان پین کردن چند پیام، ارتقای قابلیت موقعیت زنده (لایو لوکیشن)، قابلیت پلی‌لیست، نمایش آمار کانال‌ها، اضافه شدن جک‌پات (jackpot)، ایموجی‌های انیمیشنی و انیمیشن‌های‌های جدید برای نسخه اندروید تلگرام اشاره کرد.

پین کردن چندین پیام

در نسخه جدید تلگرام این اجازه را به کاربران می‌دهد تا چند پیام را پین کند. در اینجا، کاربر بعد از پین کردن پیام‌های مختلف، می‌تواند با تپ کردن روی نوار بالای صفحه، پیام‌های پین‌شده را پشت سرهم مشاهده کند. همچنین می‌تواند با زدن دکمه جدیدی که در سمت راست نوار پیام‌های پین‌شده قرار گرفته، همه آن‌ها یکجا مشاهده کند. علاوه بر کانال ها و گروه ها، پیام های پین شده اکنون در چت های یک به یک کار می کنند، که برای همه موارد از لیست خرید گرفته تا شرط بندی های دوستانه و موارد دیگر مفید است.

بهبود موقعیت یابی زنده (Live Location)

وقتی دوستان موقعیت مکانی خود را به اشتراک می گذارند، می توانید هشدار تنظیم کنید که هنگام نزدیک بودن به شما اطلاع دهد. همچنین در این بروزرسانی، جهت حرکت کاربر نیز مشخص شده است.

پلی لیست

زمانی که شما چند موزیک را به طور همزمان برای فرد دیگری ارسال می‌کنید، این ترک‌های موسیقی در یک پلی‌لیست مرتب می‌شوند که امکان پخش، فروارد و کامنت گذاشتن راحت‌تر را به دنبال خواهد داشت. همچنین با باز کردن یکی از این آهنگ‌ها، بقیه آهنگ‌ها نیز در مدیاپلیر داخلی تلگرام فهرست خواهند شد. همچنین در صورت ارسال چند فایل به صورت همزمان، شخص دریافت‌کننده آن‌ها را به صورت یک حباب چت (شبیه به آلبوم تصاویر) دریافت و مشاهده خواهد کرد.

آمار پست‌ها در کانال‌ها

در این بروزرسانی، ابزاری جدید برای ادمین‌های کانال‌ها تعبیه شده که با کمک آن، می‌توانند به اطلاعاتی در خصوص فعالیت کاربران دست یابند. علاوه بر ارائه آمارهایی در خصوص کانال، امکان مشاهده آمار مربوط به هر یک از پست‌ها نیز در فراهم شده است. برای نمونه، میزان فروارد شدن یک پست در کانال‌ها قابل رویت خواهد بود.

سایر قابلیت ها

کاربران نسخه اندروید تلگرام با دریافت این بروزرسانی، انیمیشن‌های جدیدی را روی این اپلیکیشن دریافت و مشاهده خواهند کرد. همچنین کاربران اندروید می‌توانند عکس‌های دریافتی را ویرایش و دوباره به شخص ارسال‌کننده، بازگردانند. درنهایت تلگرام، ایموجی جک‌پات را به مجموعه ایموجی‌های خود اضافه کرده که کاربر با ارسال آن می‌تواند شانس خود را بیازماید.

منبع
telegram
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا