کامپیوتر

رزپری پای 400 با قیمت 70 دلار و 4 گیگابایت رم معرفی شد

بنیاد رزپری پای از جدیدترین دسکتاپ خود در قالب یک کیبورد با نام Raspberry Pi 400 پرده برداری کرد. این محصول جدید در واقع شبیه Raspberry Pi 4 است. اما بر خلاف مورد دوم، که با یک صفحه کلید اختیاری همراه بود، جدیدترین کامپیوتر در صفحه کلید خود تعبیه شده است.

رزپری پای 400 این امکان را برای شما فراهم می کند که با استفاده از کابل micro HDMI به HDMI به یک مانیتور وصل کنید. همچنین امکان قرار دادن کارت microSD، اتصال سیم برق و اتصال ماوس، را برای کاربران فراهم می آورد. در دل این محصول، یک پردازنده چهارهسته ای 1.8 گیگاهرتزی Cortex-A72 و 4 گیگابایت حافظه رم وجود دارد.

همچنین از گیگابیت اترنت، بلوتوث 5.0 و 802.11ac وای فای بهره می برد. پورت های micro-HDMI آن خروجی تا 4K/60Hz را پشتیبانی می کنند، به علاوه دارای دو پورت USB 3.0 و یک پورت USB 2.0 است. منبع تغذیه از طریق پورت USB-C تأمین می شود. Raspberry Pi 400 از امروز به عنوان یک کامپیوتر مستقل با قیمت 70 دلار برای خرید در دسترس است. خریدار می‌تواند این محصول را در قالب پکیج همراه با ماوس، آداپتور USB-C، کارت microSD شانزده گیگابایتی و کابل HDMI با قیمت ۱۰۰ دلار خریداری کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا