نرم افزار و اینترنت

ابزار جدید واتس اپ، امکان آزادسازی فضای ذخیره سازی را آسان تر می کند

واتس اپ در اقدامی ابزار مدیریت ذخیره سازی اپلیکیشن خود را بازطراحی کرده و به این ترتیب کاربران قادر هستند تا فایل هایی که فضای زیادی را از گوشی هوشمند اشغال کرده، پیدا و به راحتی حذف کنند. به گفته واتس اپ، این ابزار جدید این هفته در سراسر جهان در دسترس کاربران بوده و با رفتن به Settings > Storage and data > Manage storage در اپلیکیشن می توان از آن استفاده کرد.

ابزار فعلی Storage Usage واتس اپ، به راحتی تمامی چت های موجود را براساس میزان فضای اشغال شده، مرتب کرده و تعداد پیام ها، تصاویر، GIFها و ویدیوها موجود در هر چت را فهرست می کند و کاربر با چند ضربه می تواند هر دسته را حذف کند. همچنین پرونده ها را بر اساس اندازه به ترتیب نزولی مرتب می کند، تصمیم گیری در مورد حذف ابتدا بسیار آسان تر می شود. برای کمک به جلوگیری از حذف تصادفی، که مطمئناً اکنون ممکن است اتفاق بیفتد، زیرا پاک کردن پرونده های متعدد به طور هم زمان بسیار آسان تر است، این ابزار همچنین پیش نمایش رسانه ای را که ذخیره کرده اید به شما نشان می دهد.

علاوه بر این ابزار جدید تصاویر بند انگشتی را برای حذف ارائه داده، و این داده ها را در دسته هایی از جمله “Forwarded many times” و “Larger than 5 MB” گروه بندی می کند. این امر باعث می شود کاربران بتوانند محتوای مورد نیاز خود را که دیگر نیازی به آن ندارند یا بیشتر نمی خواهند شناسایی کنند و به راحتی قابل حذف است.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا