نرم افزار و اینترنت

صفحه اصلی اپلیکیشن اینستاگرام با امکانات جدید بازطراحی شد

امروز اینستاگرام از تغییرات جدیدی در اپلیکیشن خود خبر داد که قابلیت Reels و Shop را به صفحه هوم اسکرین می افزاید. زبانه های Reels و Shop اکنون قرار است در جلو و مرکز صفحه اصلی، در نوار پیمایش نشان داده شوند. دکمه های ارسال و پسندیدن ها به گوشه بالا سمت راست، کنار دکمه Facebook Messenger DMs منتقل می شوند.

Reels پاسخ این شرکت به TikTok است. این یک زیر پلتفرم در اینستاگرام است که در آن افراد می توانند فیلم های کوتاه عمودی خلاقانه ایجاد کنند. ضبط کننده دوربین فیلمبرداری مشابه TikTok است. این شرکت از ماه سپتامبر (حدود 2 ماه پیش) تبلیغ سه تغییر جدید در صفحه اصلی خود را آغاز کرد؛ اما این به روزرسانی اولین باری است که اینستاگرام به طور رسمی صفحه اصلی خود را بعد از مدت طولانی تغییر داده است. در این آپدیت، دکمه میان‌بر ریلز به جای دکمه ایجاد پست جدید و دکمه میانبر خرید، به جای تب activity قرار می‌گیرد. دکمه های activity و ریلز نیز به گوشه بالا سمت راست صفحه (در کنار دکمه دایرکت) منتقل شده‌اند.

مدیر اینستاگرام در یک پست وبلاگ گفت که این تغییر نشان دهنده افزایش و رشد محتوای ویدیویی کوتاه و افزایش خرید در طی همه گیری ویروس کرونا است. (اتفاقا خرید و ریلز که رقیب تیک تاک است، از نظر استراتژیک برای آینده فیس بوک نیز مهم هستند.) این تغییر در ابتدا ممکن است برای برخی از کاربران این شبکه اجتماعی ناخوشایند باشد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا