ویندوز 11 با مشکلاتی روبرو بوده و اکنون، چند ماه پس از انتشار آن، هنوز مشکلات جدیدی وجود دارد. یا به جای مسائل قدیمی که بیشتر دیده می شود. سرعت SSD شما از زمانی که از ویندوز 10 آپدیت کردید چگونه است؟ برخی از کاربران گزارش دادند که عملکرد تصادفی SSD NVMe آنها بسیار قابل توجه است.

این مشکل اغلب بر سرعت نوشتن تصادفی تأثیر می گذارد، که می تواند 2 برابر تا 4 برابر کمتر از قبل از به روز رسانی باشد. به نظر نمی رسد که این مشکل در یک درایو خاص باشد زیرا چندین سازنده را تحت تأثیر قرار می دهد.

برای برخی بدتر است – سرعت خواندن تصادفی نیز کاهش یافت. جالب اینجاست که برخی گزارش دادند که این مشکل تنها بر درایوی که ویندوز 11 روی آن نصب شده است تأثیر می گذارد، یک SSD دوم در همان دستگاه با سرعت کامل اجرا می شود. همچنین جالب این است که سرعت خواندن و نوشتن متوالی معمولاً تحت تأثیر قرار نمی گیرد – در واقع، گاهی اوقات حتی بهبود می یابد.

این مشکل اخیراً کشف نشده، و پست‌ها حداقل سه ماه پیش در Reddit شروع به انتشار کردند (در حالی که W11 هنوز در نسخه بتا بود). در یکی از آنها یکی از کارمندان مایکروسافت تأیید کرد که تیم از این مشکل آگاه است و در حال بررسی علت آن است. اما این سه ماه پیش بود. تاپیک تا چند روز پیش همچنان فعال بود و هیچ راه حلی در چشم نبود. موضوع مشابهی در فروم های مایکروسافت همچنان فعال است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *