بیش از یک سال است که گوگل مپس راهی برای پیش بینی میزان شلوغی مکان مختلف عمومی نظیر اتوبوس، مترو یا قطار را در اختیار کاربران قرار می دهد اما این ویژگی فقط به جای داده های لحظه ای از پیش بینی ها استفاده می کند. اکنون گوگل در بروزرسانی جدید اپلیکیشن گوگل مپس، بجای پیش بینی میزان شلوغی، از اطلاعات زنده استفاده خواهد کرد.

به این ترتیب، کاربران در نسخه جدید اپلیکیشن گوگل مپس قادر خواهند بود تا اطلاعات میزان شلوغی وسایل حمل و نقل عمومی نظیر مترو، اتوبوس و قطار را به صورت زنده مشاهده نمایند. این اطلاعات بر اساس حرکات گسترده منابع کاربرانی است که برای اشتراک گذاری سابقه موقعیت مکانی Google ناشناس ثبت نام کرده اند. علاوه بر این، طی چند هفته آینده، غول جستجو در حال ارائه به روزرسانی های جدید لایه COVID-19 خود در اندروید و iOS است که تعداد موارد شناسایی شده COVID-19 را در یک مکان خاص نمایش می دهد.

برای کاربرانی که به طور مرتب غذا از رستوران سفارش می دهند، گوگل اکنون امکان سفارش را از طریق گوگل مپس میسر کرده که این قابلیت فعلا در کشورهای آمریکا کانادا ، آلمان ، استرالیا ، برزیل و هند مقدور است. این اپلیکیشن همچنین زمان انتظار و هزینه تحویل برآورد شده را نشان می دهد. در آینده، گوگل مپس به شما امکان می دهند وضعیت رزرو رستوران خود را در 70 کشور ببینید.

درنهایت، گوگل نسخه پیش نمایشی از حالت رانندگی دستیار گوگل را در Maps ارائه می دهد. این ویژگی اساساً دستگاه شما را به یک نمایشگر ساده تبدیل می کند که به شما امکان می دهد مقصد خود را ببینید، به پیام ها و تماس ها پاسخ دهید و آهنگ ها را با استفاده از صدای خود پخش کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *