کنسول و بازی

بازی فورتنایت به قابلیت چت ویدیویی درون بازی مجهز می شود

بزودی، هنگام انجام بازی فورتنایت می توانید دوستانتان را مشاهده کنید. شرکت اپیک در حال افزودن ویژگی چت ویدیویی درون بازی بتل رویال فورتنایت بوده که به بازیکنان اجازه می دهد، همزمان هنگام بازی کردن، با دوستان تماس ویدیویی در داخل بازی برقرار کنند. این قابلیت از امروز در دسترس بوده، اگرچه تنها در پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 4/5 موجود خواهد بود.

این ویژگی توسط Houseparty (یک برنامه چت که اپیک سال گذشته خریداری کرد) ارائه می شود. Houseparty از سپتامبر گذشته چت صوتی کراس پلتفرمی Fortnite را پشتیبانی می کند. برای استفاده از این قابلیت باید اکانت های اپیک و Houseparty را به هم لینک دهید، پس از انجام این کار، می توانید “Fortnite mode” را در برنامه فعال کنید.

وقتی این اتفاق می افتد، می توانید یک مهمانی از دوستان خود ایجاد کنید و هنگام اجرای بازی، بازی های زنده آنها در سمت چپ صفحه نمایش داده می شود. شما می توانید یک مهمانی حداکثر 10 نفره در برنامه ایجاد کنید، اگرچه فقط چهار نفر در Fortnite ظاهر می شوند. این بدان معنی است که برای کارکرد چند کار به سخت افزار نیاز دارید. علاوه بر رایانه شخصی یا پلی استیشن برای خود بازی، همچنین باید Houseparty را در دستگاه iOS یا اندروید اجرا کنید تا به عنوان دوربین شما باشد. ممکن است کمی دست و پا چلفتی به نظر برسد ، اما اپیک می گوید کاربران Houseparty قبلاً این کار را انجام داده اند و این صرفاً تلاشی برای ساده سازی روند کار است.

با یک لمس زیبا، برنامه Houseparty فقط چهره شما را نشان می دهد. دوربین به طور خودکار به صورت شما فوکوس می کند (Epic می گوید از کتابخانه های تشخیص چهره اپل و گوگل برای تأمین قدرت این کار استفاده می کند) و همه موارد دیگر را با پس زمینه رنگی جایگزین می کند. اگر چهره شما از دوربین خارج شود، چیزی به جز پس زمینه نشان نمی دهد. این کار تا حدی به دلایل ایمنی بلکه برای حفظ تمرکز در کار انجام می شود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا