نرم افزار و اینترنت

امکان جستجو پست ها با استفاده از کلمات کلیدی در اینستاگرام فراهم شد

اینستاگرام در حال تغییر روش جستجوی پست ها در پلتفرم خود است. هنگامی که به دنبال پست با استفاده از کلمات کلیدی هستید، اینستاگرام شروع به نمایش محتوای مرتبط می کند. قبل از این به روزرسانی، شما فقط می توانستید هشتگ ها یا نام حساب ها را جستجو کنید. این یک محدودیت طولانی مدت بود که نحوه کشف محتوا در اینستاگرام را محدود می کرد، زیرا به عنوان مثال روی عکس ها یا فیلم هایی که حاوی هشتگ موردنظر شما نبودند، ظاهر نمی شود.

پیش از این، قابلیت جستجوی اینستاگرام شما را به یافتن محتوای خاص از طریق هشتگ‌ها و حساب‌ها محدود می‌کرد. اگر کسی هستید که می خواهد دنبال‌کنندگان حساب خود را رشد دهد، این تغییر در روند سرچ می‌تواند به شکل ایده‌آلی به قابلیت کشف شدن حساب شما کمک کند، زیرا نیازی نیست در انتخاب هشتگ‌هایی که به یک پست اضافه می‌کنید وسواس به خرج دهید.

در مورد چگونگی استفاده از ابزار جدید برای نمایش محتوای موجود در آن، سخنگوی اینستاگرام به وبسایت ورج گفت که الگوریتم جدید چندین فاکتور را در نظر گرفته است، از جمله اینکه یک کاربر چه زمانی پستی را به اشتراک گذاشته است و یا متن و عکس یا ویدیویی که نمایش داده می شود. اینستاگرام همچنین می‌گوید که از یادگیری ماشین برای ارائه “بالاترین کیفیت محتوای مربوط به شما” استفاده خواهد کرد.

با این وجود محدودیت هایی برای نوع محتوایی که می توانید پیدا کنید وجود دارد. به عنوان مثال ، اینستاگرام به شما اجازه نمی دهد عباراتی مانند “QAnon” یا محتوای مربوط به سیاستمداران مانند دونالد ترامپ یا جو بایدن را جستجو کنید. با این اوصاف، شما هنوز هم می توانید به دنبال نام نمایه آنها باشید. اینستاگرام خاطرنشان کرد که ابزار جستجوی جدید آن فقط به موضوعات عمومی و کلمات کلیدی که از دستورالعمل های انجمن آن پیروی کرده، محدود می شود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا