اپل امروز از هدفون بیسیم جدید خود با نام ایرپادز مکس (AirPods Max) رونمایی کرد. AirPods Max از طراحی آکوستیکی سفارشی برخوردار است که تا عملکرد صوتی استثنایی را برای هر کاربر فراهم کند. پیشانی بند از فولاد ساخته شده و از بازوهای پیشانی بند تلسکوپی برای تنظیم تناسب استفاده می شود.

اپل می گوید که بالشتک های گوش علاوه بر ارائه لغو فعال نویز برای کمک به غوطه وری، از فوم مخصوص حافظه برای آب بندی صدای خارجی استفاده می کنند. اپل همچنین یک تاج دیجیتالی را که از اپل واچ گرفته شده، برای کنترل پخش و میزان صدای موسیقی، با قابلیت پخش، مکث، رد کردن آهنگ ها یا احضار Siri در اختیار شما قرار داده است.

ایرپاد مکس از حذف نویز فعال هم پشتیبانی می‌کند و بدین منظور 6 میکروفون در آن تعبیه شده که با تشخیص صدای محیط فرکانس‌های لازم برای حذف نویز را تعیین می‌کنند. برای ارتقای کیفیت تماس هم از دو میکروفون سازگار با فناوری انتقال سیگنال beamforming استفاده شده که حتی در شرایطی مثل وزش شدید باد هم شما را ناامید نخواهند کرد. در نهایت باید به استفاده از دو میکروفون برای اکولایزر تطبیقی اشاره کرد.

این هدفون با هر بار شارژ کامل امکان 20 ساعت پخش مداوم موسیقی را به شما می‌دهد اما اینبار هم خبری از پورت USB-C نیست و باید آنرا از طریق کابل لایتنینگ شارژ کنید. ایرپاد مکس در پنج رنگ خاکستری، نقره‌ای، آبی، سبز و صورتی از راه می‌رسد. این محصول هم مثل دیگر گجت‌ های اپل از طراحی سطح بالا و البته برچسب قیمتی قابل توجه 549 دلاری برخوردار است. پیش فروش ایرپاد مکس از امروز شروع شده و از سه شنبه هفته آینده عرضه خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *