گوگل با کاهش افت ویژگی خود را برای گوشی های پیکسل خود ارائه می دهد که چندین ویژگی جدید و بهبودهای موجود را به ارمغان می آورد. اولین ویژگی جدید Hold for Me است. این برای کاربران پیکسل 5 چیز جدیدی نیست، اما این ویژگی اکنون از پیکسل 3 به بالا در اختیار سایر کاربران قرار خواهد گرفت. وقتی هنگام مکالمه در حالت انتظار قرار می گیرید، این ویژگی منتظر شما خواهد بود و هنگام بازگشت فرد از آن طرف به طور خودکار به شما اطلاع می دهد.

ویژگی جدید دیگر Extreme Battery Saver است. این  ویژگی برخی از اپلیکشین های موجود در گوشی پیکسل شما را محدود می کند و فقط به عملکردهای اصلی امکان صرفه جویی در مصرف برق را می دهد. ویژگی دیگر صرفه جویی در مصرف انرژی، بهبود ویژگی Adaptive Battery در پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G است که به نوعی مشخص می کند احتمال شارژ بعدی را ندارید و به طور خودکار در پشت صحنه تنظیماتی انجام می دهد تا عمر باتری شما افزایش یابد. یک ویژگی Adaptive Charging نیز برای حفظ سلامت باتری با کنترل پویا سرعت شارژ اضافه شده است.

صحبت از پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G شد، هر دوی این گوشی ها از ویژگی اتصال جدید Adaptive نیز برخوردارند که براساس آن اپلیکیشن مورد استفاده به طور خودکار از 5G به 4G تبدیل می شود. برنامه هایی مانند مرورگرهای وب و پیام رسانی به 4G بازمی گردند در حالی که برنامه های پخش ویدئو از پهنای باند 5G کامل استفاده می کنند.

همچنین در پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G منحصر به فرد GPS دقیق تر هنگام پیاده روی است. این اجازه می دهد تا برنامه های کاربردی به طور خاص مکان شما را مشخص کنند، از جمله اینکه می دانید در کدام طرف خیابان ایستاده اید. این ویژگی اکنون در کشورهای منتخب موجود است. ویژگی دیگر اشتراک Duo screen به روز شده است تا بتوانید صفحه نمایش خود را با بیش از یک نفر به اشتراک بگذارید. اکنون می توانید صفحه نمایش خود را روی تماس های گروهی و همچنین زمانی که از Wi-Fi یا 5G استفاده می کنید، به اشتراک بگذارید.

گوگل همچنین برنامه Photos را به روز کرده تا یک ویرایشگر تصویر بهتر هم در تلفن های پیکسل داشته باشد. ویژگی Adaptive Sound صدای بلندگوی پیکسل شما را بر اساس محیط اطراف تغییر می دهد. تلفن صدای محیط را تجزیه و تحلیل می کند و صدای بلندگو را تغییر می دهد تا با اتاقی که در آن قرار دارید متناسب باشد. اگر در یک اتاق بزرگ باشید در مقایسه با اتاق کوچک، صدای بلندگوی شما متفاوت خواهد بود. تلفن پیکسل شما اکنون می تواند با استفاده از ویژگی Now Playing، لیست پخش آهنگ هایی را که شناسایی کرده، نیز ایجاد کند. این لیست پخش می تواند مستقیماً به YouTube Music منتقل شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *