گوناگون

ال جی به دنبال ساخت درب های اتوماتیک با نمایشگر اولد شفاف

ال جی الکترونیکس اعلام کرد که با Assa Abloy برای راه اندازی نسخه جدیدی از درب های اتوماتیک که از پنل های شفاف OLED استفاده می کنند، همکاری خواهد کرد. این مورد احتمالاً در بخش های تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. برای کاربرانی که نمی دانند، Ass Abloy یک شرکت مستقر در سوئد است که درب، قفل مکانیکی درب، قفل درب دیجیتال و درب اتوماتیک نیز تولید می کند. این شرکت درب های اتوماتیک خود را در سراسر جهان از جمله فرودگاه های لندن، اسپانیا و کره جنوبی تأمین کرده است. بنابراین، همکاری با غول فناوری کره جنوبی باعث می شود که در مجموعه موجود خود گسترش یابد.

از پنل های صفحه نمایش 55 اینچی LG OLED در این درب های اتوماتیک استفاده خواهد شد. این امکان را به درب ها می دهد تا پیام های مختلف، اطلاعات مربوط به ساختمان و حتی تبلیغات را نیز نمایش دهند. به عبارت دیگر، این می تواند جریان جدیدی از درآمد را برای فرودگاه ها ایجاد کرده و زمینه دیگری را برای شرکت ها برای تبلیغ محصولات خود باز کند.

از آنجا که صفحه های شفاف OLED مانند صفحه نمایش LCD (صفحه نمایش کریستال مایع) به نور پس زمینه احتیاج ندارند، انتقال یا شفافیت بالاتری را ارائه می دهد. بنابراین، به زودی ممکن است شاهد چنین درب های خودکار با نمایشگرهای شفاف OLED در اطرافمان باشیم. در حال حاضر، هیچ جزئیات دقیق تری در مورد توسعه آن شناخته نشده، همچنین این شرکت هیچ گونه مشخصات یا نقشه راه را ارائه نداده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا