کنسول و بازی

الکترونیک آرتز، استودیو کدمسترز را خرید

الکترونیک آرتز امروز اعلام کرد که با هیئت مدیره استودیوی کدمسترز برای خرید پیشنهادی آن به توافق رسیده است. در معامله، سهامداران کدمسترز مجاز به دریافت 604 پنس (تقریباً 7.98 دلار آمریکا) پول نقد برای هر سهم عادی کدمسترز با ارزش ضمنی سرمایه گذاری 1.2 میلیارد دلار خواهند بود. پیش بینی می شود این خرید در سه ماهه اول تقویم 2021 به پایان برسد.

گرهارد فلورین ، رئیس کدمسترز، در رابطه با این خرید گفت:

الکترونیک آرتز و کد مسترز یک جاه طلبی مشترک برای هدایت گروه مسابقه بازی های ویدیویی دارند. هیئت مدیره کدمسترز کاملاً معتقد است که این شرکت از دانش، منابع و مقیاس گسترده جهانی EA بهره مند خواهد شد. ما احساس می کنیم این اتحاد، آینده مهیج و مرفهی را برای کدمسترز فراهم می کند. این همچنین به تیم های ما امکان می دهد تا بازی های بزرگتر و بهتری را به مخاطبان بسیار پرشور خلق، راه اندازی و سرویس دهند.

اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز نیز افزود:

ما معتقدیم که یک فرصت کاملاً جذاب در کنار هم قرار دادن کدمسترز و الکترونیک آرتز برای ایجاد بازی های جدید و شگفت انگیز مسابقه ای برای طرفداران وجود دارد. صنعت ما و دسته مسابقات به سرعت در حال رشد هستند و ما با هم در دوره جدیدی از سرگرمی های مسابقه ای پیش خواهیم رفت. ما سال ها استعداد خلاق کدمسترز و بازی های با کیفیت بالا را تحسین کرده ایم. با استفاده کامل از فناوری EA، تخصص پلتفرم و دسترسی جهانی، این ترکیب به ما امکان می دهد حق رای دادن موجود خود را رشد دهیم. همچنین به ما امکان می دهد تجربیات مسابقه ای تعریف کننده صنعت بیشتری را به یک طرفدار جهانی ارائه دهیم. ما مشتاقانه منتظر استقبال از چنین تیم هیجان انگیز و با استعدادی در خانواده الکترونیک آرتز هستیم.

شایان ذکر است که کدمسترز قبلا در حال مذاکره با Take-Two بود. با این حال، به نظر می رسد که پیشنهاد الکترونیک آرتز بهتر از پیشنهاد Take-Two بود.

منبع
dsogaming
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا