آموزش

نحوه استفاده از Google Duo برای برقراری تماس ویدیویی در وب

برنامه های تماس تصویری زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما ممکن است Google Duo ساده ترین برنامه باشد. با آیفون، آیپد و دستگاه های اندرویدی و حتی در وب در یک مرورگر کار می کند. استفاده از Google Duo در وب کار ساده ای است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که با همان اعتبارنامه (از جمله شماره تلفن) که برای ایجاد حساب Duo خود استفاده کرده اید، وارد سیستم شوید. لازم نیست هیچ برنامه ای را دانلود کنید.

ابتدا، مرورگر مانند کروم را باز کرده، به آدرس duo.google.com بروید.

اگر به سیستم حساب گوگل خود وارد نشده اید، روی “Try Duo for Web را کلیک کنید.

پس از ورود به سیستم ، از شما خواسته می شود شماره تلفن خود را تأیید کنید. اطمینان حاصل کنید که شماره نمایش داده شده با شماره موجود در حساب شما مطابقت دارد و سپس “Next” را کلیک کنید.

گوگل کد تأیید را به صورت پیام متنی برای تلفن شما ارسال می کند. برای تأیید حساب خود آن شماره را تایپ کنید. در صورت عدم دریافت پیام، روی “Resend SMS” یا “Call Me” کلیک کنید.

بسته به اینکه از کدام مرورگر استفاده می کنید، Google Duo ممکن است اجازه ارسال اعلان در مورد تماس های ورودی را درخواست کند. اگر این پیام را مشاهده کردید و می خواهید شرکت کنید روی “Got It” کلیک کنید.

برای اجازه دادن به “Show Notifications” در پنجره بازشو “Allow” را کلیک کنید.

اکنون که وارد سیستم شده اید، می توانید از Duo برای برقراری یا دریافت تماس استفاده کنید. برای جستجوی شخصی از طریق شماره تلفن یا ایمیل او، روی “Start a Call” کلیک کنید. برای ایجاد تماس گروهی “Create a Group Link” را انتخاب کنید.

در طول تماس ویدیویی، یک نوار ابزار در بالا با نمادهای زیر مشاهده خواهید کرد:

  • میکروفون: برای بی صدا کردن میکروفن خود، روی این مورد کلیک کنید.
  • دوربین فیلمبرداری: برای خاموش کردن دوربین خود برای تماس فقط صوتی، روی این کلیک کنید.
  • حالت های افقی/عمودی: برای جابجایی بین حالتهای افقی و عمودی، روی این کلیک کنید.
  • حالت تمام صفحه: برای اینکه تماس ویدیویی تمام صفحه شود، روی این کلیک کنید.
  • تنظیمات: برای انتخاب میکروفون و دوربینی که می خواهید استفاده کنید، روی این کلیک کنید.

برای خروج از تماس ، روی “End Call” در پایین کلیک کنید. اکنون، شما آماده استفاده از Google Duo در وب هستید! این یک روش مناسب برای استفاده از یکی از بهترین خدمات تماس ویدیویی موجود در اینترنت بدون نیاز به دانلود برنامه دیگری است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا