صوتی و تصویری

معرفی سری تلویزیون لیزری هایسنس L9F با دوربین هوش مصنوعی

هایسنس اخیراً یک سری جدید تلویزیونی لیزری با عنوان مجموعه تلویزیونی لیزری Hisense L9F عرضه کرده است. سری جدید تلویزیون لیزری در دو اندازه – 75 اینچ و 80 اینچ در دسترس است. همچنین اتفاقاً اولین تلویزیون هوشمند هایسنس به مجهز به دوربین هوش مصنوعی است. از نظر منبع روشنایی، تلویزیون لیزری Hisense L9F یک منبع نور لیزر مستقل سه رنگ را به ارث برده که به طیف گسترده ای از رنگ 107 درصدی BT.2020 دست یافته، که گسترده تر از DCI-P3 است. علاوه بر این، تراشه D-Max قادر است تا روشنایی را افزایش داده، سیستم اتلاف گرما عمر مفید را تضمین کرده و وضوح تلویزیون را به 4K برساند.

تلویزیون لیزری هایسنس L9F از یک صفحه انعکاس ویژه استفاده کرده که می تواند در برابر نور محیط مقاومت کرده و وضوح تصویر را بهبود بخشد. حداکثر روشنایی می تواند به 380 نیت برسد و در طول روز می توان تجربه دید خوبی را بدست آورد. تلویزیون از عملکرد تشخیص فاصله پشتیبانی می کند و برای محافظت راحت از چشم، روشنایی به طور خودکار در عرض 1 متر کاهش می یابد. علاوه بر این، بهترین فاصله دید این تلویزیون حدود 3 متر است.

میزبان تلویزیون دارای اسپیکر صوتی و داخلی DTS Virtual: X فناوری صدای فراگیر مجازی است. دوربین AI 1080P از یک عنصر حساس به نور در اندازه بزرگ استفاده می کند. این تلویزیون همچنین به میکروفون، کنترل صوتی پشتیبانی کننده و تماس های ویدیویی 6 کاناله مجهز شده است. این دوربین از قابلیت تنظیم 35 درجه با قابلیت تناسب هوش مصنوعی، آهنگ K و میکروفون، و عملکرد عکسبرداری زیبا و آینه جادویی پشتیبانی می کند.

سری تلویزیون های لیزری Hisense L9F دارای پردازنده چهار هسته ای MediaTek MT9639 همراه با 3 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است که می تواند استفاده روان را تضمین کند. در مورد قیمت گذاری، مدل 75 اینچی 2141 دلار بوده، در حالی که مدل 80 اینچی 3،059 دلار است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا