با فرارسیدن سال جدید میلادی، سونی فهرست بازی های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس را منتشر کرده است. در ژانویه 2021، دارندگان پلی استیشن 4 که عضویت پلی استیشن پلاس را دارند از دو رایگان برای این ماه بهره مند خواهند شد. در همین حال ، کاربران پلی استیشن 5 با داشتن اشتراک نیز یک بازی رایگان دریافت می کنند.

از 5 ژانویه 2021، کاربران پلی استیشن 4 با اشتراک PS Plus می توانند عنوان اکشن ماجراجویی Shadow of the Tomb Raider را از فرانچایز محبوب Tomb Raider بازی کنند. در مورد دومین عنوان رایگان ماه آینده، آن Greedfall خواهد بود، یک بازی ویدیویی ARPG که توسط Spider ساخته شده و توسط Focus Home Interactive منتشر شده است. اتفاقاً، Greedfall نیز اوایل این ماه به اشتراک Xbox Game Pass پیوست.

علاوه بر رایگان هایی که در اختیار گیمرهای پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت، سونی همچنین اعلام کرد که کاربران پلی استیشن 5 با عضویت پلی استیشن پلاس می توانند RPG Maneater جهان باز را به صورت رایگان بازی کنند. طبق معمول  مشترکان پلی استیشن پلاس حدود یک ماه فرصت دارند تا از عضویت خود استفاده کرده و بازی های ویدیویی رایگان را تحربه کنند. بازی های ژانویه 2021 تا 1 فوریه 2021 در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *