توسعه دهندگان بازی فورتنایت، اپیک گیمز، رسما اعلام کردند که عنوان محبوب بتل رویال خود را در چین تعطیل می کند. این ناشر این خبر را در وب سایت رسمی خود در چین فاش کرد و اعلام کرد که در ماه جاری نسخه آزمایشی بازی را در این منطقه به پایان می رساند.

طبق پست رسمی، از اول نوامبر 2021، هیچ کاربر جدیدی نمی‌تواند بازی محبوب بتل رویال را ثبت نام یا دانلود کند. علاوه بر این، اپیک گیمز در تاریخ 15 نوامبر سرورهای خود را در منطقه به طور کامل خاموش می کند. در این پست، این استودیو همچنین از بازیکنان خود به دلیل شرکت در بازی تشکر کرده است. متأسفانه، اپیک گیمز دلیل خاصی مبنی بر اینکه چرا تصمیم به خروج از پورت موبایل یکی از محبوب‌ترین بازی‌های چندنفره در حال حاضر در بازار گرفته است، ارائه نکرد.

اگرچه، ممکن است به محدودیت‌های مختلفی که در چین با آن روبه‌رو بود، مربوط باشد. برای کسانی که اطلاع ندارند، چین اخیراً مقررات جدیدی را ارائه کرده است که ساعات بازی را برای کودکان زیر 18 سال که اکنون فقط سه ساعت در هفته مجاز به انجام بازی های ویدیویی هستند، محدود می کند. قابل ذکر است، بازی‌هایی که در چین عرضه شده‌اند، برای مطابقت با استانداردهای محلی باید دستخوش تغییرات متعددی شوند.

علیرغم اینکه فورتنایت یک فرنچایز بزرگ است، هرگز در چین آنقدر محبوب نبود. در حالی که نسخه PC بر PUBG PC تسلط داشت، PUBG Mobile در بخش بازی های قابل حمل موفق تر بوده است. تا به امروز، این بازی در چین بسیاری از ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌ها از جمله در خرید برنامه و محتوای DLC خاص را نداشت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *