ایسر بدنبال معرفی کروم بوک جدید خود، از چند مانیتور گیمینگ جدید نیز پرده برداری کرد. اولین مانیتور Nitro XV28 نام داشته که از اندازه 28 اینچی 4K با پنل IPS، نرخ رفرش ریت 144 هرتز و پشتیبانی از FreeSync Premium بهره می برد. این اولین مانیتور مخصوص بازی ایسر است که از پورت های HDMI 2.1 استفاده می کند و به آن مشخصات (با فرض استفاده از کابل سازگار با HDMI 2.1) برای پشتیبانی از بازی های 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه با نرخ تازه سازی متغیر (VRR) می دهد.

بنابراین، این نه تنها گزینه خوبی برای گیمرهای کامپیوتر است که امیدوارند بیشترین بهره را از Nvidia RTX 3080 یا AMD Radeon RX 6800 XT ببرند، بلکه گزینه ای مناسب برای دارندگان PS5 و Xbox Series X خواهد بود. از نظر انتخاب پورت، این محصول دارای دو پورت HDMI (هر دو 2.1)، یک دیسپلی پورت، یک پورت USB-C با قابلیت شارژ 65 وات PD، چهار پورت USB Type-A 3.0 و یک پورت USB Type-B برای تأمین انرژی آنها دارد. مانیتور ایسر Nitro XV28 با قیمت 899 دلار عرضه می شود.

علاوه بر این، ایسر دو مدل دیگر را نیز معرفی کرده که شامل Predator XB27 و Predator XB32 می شود. مدل XB27 یک نمایشگر 27 اینچی QHD IPS با استاندارد HDR400 بوده و حداکثر روشنایی 400 cd/m2 را ارائه می دهد. همچنین دارای نرخ رفرش ریت 240 هرتز (اورکلات تا 275 گیگاهرتز) و زمان پاسخ گویی 0.5 میلی ثانیه است. این مانیتور جدید از فناوری Nvidia G-Sync پشتیبانی کرده و علاوه بر مزایای مختلفی که برای روان نگاه داشتن گیم پلی GPU Nvidia شما ایجاد می کند، در این حالت فناوری Reflex انویدیا را فراهم کرده که تاخیر را در همه شما تجزیه و تحلیل و بهینه می کند. پورت های این مانیتور شامل دو پورت HDMI، یک رابط دیسپلی پورت، سه پورت USB Type-A 3.0، یک پورت USB Type-A 2.0 و یک پورت USB Type-B است.

 

درنهایت، مدل XB32 یک صفحه نمایش 31.5 اینچی 4K IPS بوده که با G-Sync سازگار است. از سوی دیگر این مانیتور از نرخ رفرش ریت 144 هرتزی و استاندارد HDR400 بهره می برد. درگاه های مانیتور شامل دو پورت HDMI، یک DisplayPort، یک پورت USB-C با شارژ PD 65W و چهار پورت USB Type-A 3.0 با پورت USB Type-B برای تأمین انرژی آنها است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *