در ماه اکتبر ، Fossil ساعت هوشمند Gen 5E خود را به عنوان نسخه کوچکتر و مقرون به صرفه ساعت هوشمند Gen 5 خود معرفی کرد. اکنون، همانطور که احتمالاً انتظار دارید، آن محصول در بین مارک های دیگر گروه Fossil راه پیدا کرده است. در واقع، این مارک های دیگر معمولاً به همین ترتیب کار می کنند. مشخصات یکسان است، اما سبک تغییر می کند.

در اینجا برند مایک کورس با ساعت هوشمند Access Gen 5E وارد می شود. این ساعت در دو نوع MKGO و Darci عرضه شده و مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون ور 3100 است. هر دو مدل دارای کیس های 43 میلیمتری، صفحه نمایش 1.19 اینچی امولد با تراکم 328ppi، یک گیگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه ذخیره سازی هستند.

بزرگترین تفاوت بین این دو مدل این است که MKGO با قیمت پایین تر دارای یک بند دو تایی لاستیکی است، در حالی که Darci با یک دستبند هفت پیوند استیل ضد زنگ عرضه می شود. آنها همچنین دارای ویژگی هایی هستند که شما از هر ساعت هوشمند Fossil انتظار دارید  مانند تماس بلوتوثی از ساعت، سازگار با iOS یا اندروید. این ساعت ها همچنین دارای حالت باتری چند روزه است و به کاربران امکان می دهد تنظیمات مختلفی را که بر مدیریت انرژی تأثیر می گذارند، شخصی سازی کنند. MKGO با قیمت 250 دلار به فروش می رسد و در چهار رنگ مختلف وجود دارد، در حالی که قیمت دارسی 350 دلار است و در سه رنگ ارائه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *