گجت و پوشیدنی

ساعت هوشمند فسیل Gen 5 با اتصال 4G LTE

فسیل در نمایشگاه CES 2021 از جدیدترین ساعت هوشمند خود با نام Gen 5 LTE پرده برداری کرد. همانطور که از نامش پیداست، این محصول همانند نسخه اصلی بوده و با مشخصاتی نظیر تراشه اسنپدراگون ور 3100، نمایشگر 1.28 اینچی امولد با تراکم 328ppi، اندازه قاب 45 میلیمتری، 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و 1 گیگابایت حافظه رم همراه است.

ساعت هوشمند Fossil Gen 5 LTE در بهار امسال وارد بازار می شود و این محصول مخصوص ورایزون است. بله، این بدان معناست که از هم اکنون، خارج از ایالات متحده در دسترس نیست. از ویژگی Number Share Verizon استفاده کرده که به شما امکان می دهد یک شماره تلفن را بین دو دستگاه همگام سازی کنید. با این حال، این شرکت تأیید کرد که در اواخر امسال دسترسی بین المللی وجود خواهد داشت.

اخبار بد دیگری نیز وجود دارد که این تنها سازگار بودن آن با اندروید است. فسیل به طور خاص دلیل آن را نمی گوید، فقط این که “رابطه دیرینه ای با گوگل” دارد و از آنجا که Wear OS یک سیستم عامل اندروید بوده، منطقی است. آنچه گفته نشد این بود که چرا اتصال تلفن همراه با آیفون ها کار نمی کند، اگرچه این شرکت گفته که سعی دارد LTE را در برخی مواقع به گوشی های آیفون بیاورد.

به هر حال، Fossil اولین فروشنده Wear OS بود که به شما امکان می دهد در صورت جفت شدن با آیفون تماس تلفنی برقرار و دریافت کنید، بنابراین برابری ویژگی در اولویت است. در حال حاضر ، ساعت هوشمند Gen 5 LTE در دو رنگ مشکی و طلایی با قیمت 349 دلار عرضه می شود، اگرچه Fossil به رنگ های بیشتری اشاره دارد که احتمالاً بعداً به بازار عرضه می شوند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا