شرکت اسکوئر انیکس به تازگی مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Outriders روی رایانه های شخصی به همراه تنظیمات گرافیکی را منتشر کرده است. علاوه بر این، ناشر یک تریلر پی سی را منتشر کرده که بر روی فناوری های مختلفی که در نسخه PC ارائه شده، تمرکز دارد.

طبق گفته سازنده، بازیکنان برای اجرای بازی به حداقل پردازنده Intel i5 3470 یا AMD FX-8350 به همراه 8 گیگابایت رم و کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 750Ti یا AMD Radeon R9 270X نیاز خواهند داشت. به علاوه این بازی به 70 گیگابایت فضای ذخیره سازی روی هارد نیز داشته و از نسخه های دایرکت ایکس 11 و 12 نیز پشتیبانی می کند.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی ناشر، بازی Outriders قادر است بر روی سیستم های خانگی یک نرخ فریم ثابت و پایا را در دسترس کاربران قرار دهد و این موضوع به مشخصات سخت افزاری این دستگاه ها وابسته نیست. به نظر می رسد کاربران با در اختیار داشتن هرکدام از سیستم های معرفی شده، حتی حداقل سیستم، می توانند این بازی را در نرخ 60 فریم بر ثانیه به اجرا درآورند.

همانطور که قبلاً گزارش داده ایم، این بازی همچنین از فناوری DLSS NVIDIA پشتیبانی می کند. دارندگان انویدیا همچنین می توانند انتظار پشتیبانی از Ansel را داشته باشند. این بازی قرار است در تاریخ اول آوریل (12 فروردین سال 1400) برای سیستم های خانگی و همچنین کنسول های گیمینگ PlayStation 4، Xbox One، PlayStation 5 و Xbox Series S|X منتشر شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *