گجت و پوشیدنی

آپدیت نرم افزاری گلکسی واچ اکتیو 2 با پشتیبانی از ردیاب SmartTag

سامسونگ بروزرسانی نرم افزاری جدیدی را برای Galaxy Watch Active 2 ارائه داده و با این کار، این شرکت تعدادی از ویژگی های جدید را به دستگاه پوشیدنی آورده است. علاوه بر ویژگی های نرم افزاری، این شرکت همچنین یک بند بنفش را برای مطابقت با مشخصات مجموعه گلکسی S21 معرفی کرده است.

بروزرسانی جدید گلکسی واچ اکتیو 2 با شماره فریم ور R820XXu1DUA3/R820GFC1DUA3 و حجمی حدود 85 مگابایت ارسال شده و گرچه ثبات سیستم را بهبود می بخشد، بلکه یک ویژگی اصلی نیز به برای ساعت به ارمغان می آورد. این شرکت پشتیبانی از عملکرد SmartThings Find را اضافه کرده که با SmartTag معرفی شده توسط سامسونگ سازگار است. برای کسانی که بی اطلاع هستند، SmartTags اساساً یک ردیاب بلوتوث است که می تواند به هر چیزی متصل شود و اکنون با به روزرسانی جدید، می توان آن را با استفاده از ساعت هوشمند ردیابی کرد.

این ساعت در دو اندازه 40 میلی متر و 44 میلی متر ارائه می شود. این ساعت یک صفحه نمایش S-AMOLED دارد که از رزولوشن 360 در 360 پیکسل پشتیبانی می کند. نسخه 40 میلی متری دارای یک نمایشگر 1.2 اینچی است در حالی که مدل 44 میلیمتری آن به یک صفحه نمایش 1.4 اینچی مجهز شده است. در داخل آن از چیپست Exynos 9110 به همراه 768 مگابایت رم استفاده می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا