موبایل و تبلت

بروزرسانی جدید اندروید 11 برای شیائومی می نوت 10 لایت

شیائومی Mi Note 10 Lite را در نیمه اول سال 2020 روانه بازار کرد. این گوشی متمرکز بر طراحی یکی از ارزان ترین گوشی های هوشمند با صفحه نمایش منحنی بود که سال گذشته منتشر شد. به دلایلی ،این شرکت این دستگاه را در چین و هند که بزرگترین بازارهای آن هستند، نمی فروشد. گفته می شود، این گوشی با MIUI 11 مبتنی بر اندروید 10 ارائه شد. اما خیلی زود به MIUI 12 به روز شد و اکنون حتی دریافت اندروید 11 را نیز آغاز کرده است.

اگرچه Xiaomi Mi Note 10 Lite فقط در کشورهای منتخب به فروش می رسد، چهار ساخت MIUI مختلف برای این تلفن هوشمند وجود دارد، یعنیGlobal ، EEA، ترکیه و روسیه. همه این انواع گوشی در حال حاضر به MIUI 12 مبتنی بر اندروید 10 بروزرسانی شدند. اما نسخه جهانی اکنون دریافت به روزرسانی اندروید 11 را با شماره ساخت V12.1.1.0.RFNMIXM آغاز کرده است. این به روزرسانی در حال حاضر در مرحله “Stable Beta” است و بنابراین فقط برای کاربران انتخابی در دسترس است. اگر مشکلی اساسی وجود نداشته باشد، ساخت آن باید برای کاربران بیشتری شروع شود.

به همین ترتیب ، ما انتظار داریم شیائومی نیز در روزهای آینده به روزرسانی سه نوع دیگر تلفن (EEA ، ترکیه ، روسیه) را آغاز کند. معمولاً شیائومی دو به روزرسانی اندروید و سه به روزرسانی MIUI را برای دستگاه های میان رده و پیشرفته خود ارائه می دهد. از این رو، Mi Note 10 Lite همچنین باید اندروید 12 را به همراه MUI 13 و MIUI 14 در طول عمر خود دریافت کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا