موبایل و تبلت

گوشی جان سخت Ulefone Armor Mini 2 با گواهی IP68

سازنده تلفن چینی Ulefone به دلیل داشتن مجموعه گسترده ای از تلفن های مختلف از گوشی های هوشمند معمولی تا گوشی های جان سخت شناخته شده است. این برند به تازگی Armor Mini 2 را به بازار عرضه کرده که یک دستگاه جان سخت با ویژگی های گوشی نیز محسوب می شود. Ulefone Armour Mini 2 از یک صفحه کلید معمولی T9 و برخی دکمه های اضافی، از جمله دکمه ‘SOS’ بهره می برد. در پشت نیز یک دوربین واحد قرار دارد. به منظور کمک به کاربران در فضای باز، تلفن دارای یک بند در پایین است.

این گوشی از صفحه نمایش 2.4 اینچی QVGA بهره می برد. مجهز به یک تراشه مدیاتک MT6261D است و یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی در پشت دستگاه وجود دارد. روشن نگه داشتن گوشی توسط یک باتری 2100 میلی آمپری انجام می شود. Ulefone ادعا می کند که این باتری می تواند 20 ساعت مکالمه و تقریباً 19 روز زمان آماده به کار را برای شما فراهم کند. علاوه بر داشتن یک کلید SOS، این گوشی دارای یک کلید چراغ قوه اختصاصی نیز است.

Armor 2 Mini دارای مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار است. رتبه بندی به این معنی است که می تواند تا 30 دقیقه در آب تا 1.5 متر غوطه ور شود. تلفن همچنین می تواند در برابر زمین خوردن و ضربه خوردن مقاومت داشته باشد. Ulefone Armour Mini 2 بسیار مقرون به صرفه است. این دستگاه تنها 49.99 دلار قیمت دارد و در انواع رنگ های خاکستری تیره و پوشش استتار ارائه می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا