امنیت

شیائومی از دوربین MIJIA Smart Camera AI Exploration Edition رونمایی کرد

شیائومی در درجه اول به ساخت گوشی های همراه پیشرفته مشهور است، اما محصولات دیگری از جمله دوربین های هوشمند خانگی را با برند MIJIA تولید می کند. این غول فناوری چینی از MiJIA Smart Camera AI Exploration Edition معرفی کرد. این محصول در تاریخ 20 ژانویه با سرمایه گذاری گسترده در شیائومی مال راه اندازی خواهد شد. قیمت این محصول 399 یوان (61 پوند) است.

MIJIA Smart Camera AI Discovery Edition جانشین دوربین هوشمند MIJIA است که در سال 2019 به بازار عرضه شد. یادآوری می شود که شیائومی همچنین نسخه استاندارد دوربین هوشمند MIJIA را با یک پایه مغناطیسی عرضه کرد که می تواند به اشیا فلزی مانند یخچال و فریزر و سایر سطوح متصل شود. همچنین از جمله ویژگی های دیگر محافظ ضد گرد و غبار و ضد آب IP65 است.

نسخه جدید MIJIA Smart Camera AI Exploration Edition به تراشه الگوریتم 4T مجهز شده که از قابلیت های تشخیص کاملاً پیشرفته برخوردار است. این از تشخیص حیوان خانگی AI و تشخیص چهره AI پشتیبانی می کند و می تواند به طور خودکار یک فیلم تولید کند. دوربین هوشمند از طراحی پان شیب دو موتوره با زاویه دید افقی 360 درجه و زاویه دید عمودی 118 درجه استفاده می کند. ویژگی جدید این مدل یک دوربین 3 مگاپیکسلی با وضوح حداکثر 2304 در  1296 پیکسل است. این دوربین همچنین دارای نور پرتاب مادون قرمز 940nm داخلی است. علاوه بر این، این محصول دارای یک بلوتوث داخلی است. پس از اتصال به دستگاه بلوتوث، می توانید از راه دور داده های دستگاه بلوتوث را در برنامه MIJIA مشاهده کنید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا