نرم افزار و اینترنت

صاحبان کانال تلگرام در صورت شرایط، می توانند 50 درصد از درآمد تبلیغات را کسب کنند

تلگرام اعلام کرده است که دارندگان کانال هایی که حداقل 1000 مشترک دارند، می توانند 50 درصد از درآمد خود را از تبلیغاتی که در کانال خود نمایش می دهند، کسب کنند. برای امکان پذیر ساختن این امر، این شرکت به کاربران با Toncoin هایی در بلاک چین TON پاداش می دهد که هر زمان که می توانند نقد شوند.

ما در گذشته در مورد TON شنیده‌ایم، اما به نظر می‌رسد که اکنون شرکت در حال استفاده از آن است. بلاک چین TON دارای کارمزد کم و سرعت تراکنش بالا است – حتی رکورد تعداد تراکنش هایی را که می تواند در هر ثانیه پردازش کند، دارد. اگر نمی خواهید مجبور نیستید تون کوین های خود را برداشت کنید. می‌توانید آن‌ها را دوباره در تبلیغات تلگرام، نام‌های کاربری کلکسیونی یا هدایای پرمیوم سرمایه‌گذاری کنید. جنبه تبلیغات بسیار جالب است زیرا می توانید از آنها برای تبلیغ ربات یا کانال خود استفاده کنید و ترافیک کانال خود را افزایش دهید.

با کمی بحث در مورد تبلیغات، این شرکت گفت که شما می توانید فقط با تعداد انگشت شماری Toncoin تبلیغات ایجاد کنید. هنگامی که تبلیغ خود را می سازید، می توانید دقیقاً کانال هایی را که می خواهید در آن نمایش داده شوند انتخاب کنید تا بتوانید آن را بهتر هدف قرار دهید. این تبلیغات همچنین برای حفظ حریم خصوصی مناسب هستند، آنها هرگز بر اساس داده های کاربر نمایش داده نمی شوند. شما فقط تبلیغاتی را با هدف کانال‌های خاصی که در آن حضور دارید می‌بینید و به نفع ادمین کانال است، بنابراین او تشویق می‌شود به حفظ کانال ادامه دهد.

اگر هنوز از این تصمیم ناراحت هستید، باید در Telegram Premium مشترک شوید، جایی که می‌توانید تبلیغات را خاموش کنید و به ویژگی‌های انحصاری، از جمله ویژگی‌های جدید Telegram Business که به تازگی راه‌اندازی شده‌اند، دسترسی داشته باشید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا