در بحث ارائه هدایای سازمانی و اهمیت آن در رونق کسب و‌کار می‌توان این‌طور برآورد کرد که هیچ چیز مانند یک هدیه مناسب نمی‌تواند حس ارتباطات کاری را تکمیل‌تر کند. کسی را نیز نمی‌توانید پیدا کنید که احساساتی در دریافت هدیه نداشته باشد. در عصر دیجیتال انواع فلش مموری‌ تبلیغاتی هدیه‌ای ارزشمند و کاربردی محسوب می‌شود.

آیا می‌دانید هدایای تبلیغاتی چه ویژگی‌هایی دارند؟ برای خرید فلش مموری چه نکاتی را باید مدنظر قرار دهید؟ از نیازهای اشخاص مختلف با سمت‌های متفاوت در اجتماع آگاهی دارید؟ در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی مفید درباره انواع فلش مموری‌ تبلیغاتی ارائه دهیم و شما را به مسیر درستی برای انتخاب بهترین مارک و برند موجود در بازار هدایت کنیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بهترین انواع فلش مموری‌های تبلیغاتی به عنوان هدیه‌ای نفیس

اگر برای خرید هدیه تبلیغاتی و معرفی برند و نام شرکت خود در روزهای ویژه، کنفرانس‌ها یا جلسات کاری مختلف به وسیله‌ای کاربردی و در عین حال جدید فکر می‌کنید، انواع فلش مموری‌ های تبلیغاتی‌، محصولی ویژه است. این محصول برای انتقال فایل و اطلاعات به وسیله‌ای ضروری در دنیای دیجیتال امروز بدل‌شده است. در هنگام خرید این محصول به برند معتبر و کیفیت آن توجه کنید.

یکی از ویژگی‌های مهم در خرید این کالا جنس بدنه و حجم ذخیره‌سازی فلش است. ظرفیت مناسب را متناسب با اهداف شرکت برای مخاطبین خاص خود در نظر بگیرید. امروزه طراحی‌های شگفت‌انگیزی در ساخت فلش انجام‌شده است. در بین اشکال خلاقانه، طرح‌های فانتزی و هوشمندانه طرح و رنگی مطابق سلیقه افراد انتخاب کنید.

سرعت پیشرفت تکنولوژی بسیار زیاد است و هر روز به جمع ملزومات و لوازم جانبی دیجیتال افزوده می‌شود. برای هر کدام از مدل‌ها نیز قیمت متفاوتی اختصاص می‌یابد. به همین‌منظور نیاز است بررسی‌های لازم برای انتخاب و خریداری اصولی هدایای مدیریتی صورت گیرد. برخی از رایج‌ترین انواع فلش را با هم مرور می‌کنیم.

فلش مموری ‌های درجه یک در قالب قلم

امروزه وسایل جانبی الکترونیک و دیجیتال در قالب‌های مختلفی ساخته شده‌اند. گاهی تعداد ملزومات همراه به قدری زیاد است که یافتن فلشی کوچک در لابه‌لای وسایل همواره نگران‌کننده است. سازندگان خوش‌فکر انواع فلش مموری‌ تبلیغاتی را در قالب قلم و خودکار نیز تولید و عرضه کرده‌اند.

در یک طرف قلم نوک خودکار و در طرف دیگر چیپ حافظه فلش جای‌گذاری شده است و با بستن در خودکار از فلش نیز محافظت می‌شود. این محصولات در ظرفیت‌های مختلفی وجود دارند. قلم‌ آن نیز در انواع خودکار، خودنویس و روان‌نویس انتخاب می‌شود. این فلش‌ها در بسته‌بندی‌های شیکی عرضه می‌شود. همچنین امکان حک لیزری نام برند و زمینه فعالیت خود را روی قلم دارید. به این طریق با یک تیر به چند هدف دست می‌یابید.

فلش مموری کارتی

گاهی در تنوع اجناس و در راستای تاثیرگذاری بیشتر این سوال پیش می‌آید که چه هدیه‌ای در عین شیک بودن کاربردی‌تر است و بیشتر در دسترس قرار می‌گیرد. اگر به دنبال هدایای مدیریتی راهبردی هستید که بیشتر در معرض دید عموم قرار گیرد و بیشتر استفاده شود، انواع فلش مموری‌ های تبلیغاتی در قطع و سایز کارت بانکی بهترین گزینه هستند.

افرادی که مشغله بیشتری دارند و مدام از فلش استفاده می‌کنند و در حال تبادل اطلاعات هستند، کارشناسان بازرگانی، مسئولین فروش و بازاریاب‌ها همچنین اساتید دانشگاه می‌توانند این فلش کارتی را در کیف مدارک خود جای دهند و به طور قطع شما نیز به هدف خود رسیده‌اید. این محصولات برای پرسنل ادارات نیز با قیمتی مقرون‌به‌صرفه عرضه می‌شود. به ظرفیت، جنس محکم بدنه، رنگ و درصورتی که سفارش لیزری دارید، به نوع چاپ و نمونه حک لیزری توجه داشته باشید که کاری شیک و ماندگار هدیه دهید.

انواع فلش مموری‌ های تبلیغاتی با قالب چرمی

قرارگیری دو جنس فلز و چرم در کنارهم ترکیبی زیبا ایجاد می‌کند. با لمس چرم  میزان دوام و ماندگاری آن را بررسی کنید. این هدیه با انتخاب رنگ مناسب برای تمامی‌کارمندان خانم و آقایان مناسب است. برای پزشکان و مهندسین نیز می‌توانید از این نمونه‌های نفیس انتخاب کنید. برای خریداری این فلش‌ها نیز باید به ظرفیت، ابعاد، جنس بدنه فلش و میزان مقاومت وسیله در مقابل ضربه توجه داشته باشید. در برخی از هدایای تبلیغاتی، در کنار فلش چند وسیله دیگر نیز به عنوان ست هدیه مدیریتی با چرم‌هایی از یک جنس در بسته‌بندی شکیل ارائه شده است.

فلش‌هایی با ظاهری فانتزی

گاهی اوقات حیطه فعالیت مدیران و صاحبان کسب به گونه‌ای است که باید کمی ‌از قالب رسمی‌ خارج شوند و به اشکال فانتزی برای انتخاب هدایای تبلیغاتی روی آورند. اگر محصولاتی که ارائه می‌دهید و دامنه فعالیت‌ها و خدمات شما مربوط به نوجوانان و خانواده‌های کودکان است، می‌توانید هدایای تبلیغاتی و ست هدیه مدیریتی را را از بین بهترین انواع فلش مموری‌ های تبلیغاتی با شکل‌های فانتزی خریداری کنید.

توجه داشته باشید که برخی از اجناس فانتزی تنها ظاهر شیک و زیبایی دارند و از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. تنها به ظاهر زیبا بسنده نکنید! برای اینکه کارآیی محصول را بررسی کنید، باید ویژگی‌ها و مشخصه‌های مربوط به عملکرد آن و همچنین برند و شرکت تولیدکننده را مورد توجه قرار دهید. خرید هدایای سازمانی اعتبار و شخصیتی منحصربه‌فرد به شرکت هدیه‌دهنده می‌دهد پس در هنگام انتخاب، به قدرت و قابلیت‌های انتقال اطلاعات اهمیت دهید.

فلش‌هایی با جنس فلزی یا کریستالی

انواع فلش مموری‌ های تبلیغاتی با جنس فلزی، تیتانیوم یا کریستالی نیز امکان حک لیزری دارند و توسط برندهای مختلفی به بازار عرضه ‌شده اند. این هدایای سازمانی برای پرسنل بسیاری از ادارات و شرکت‌ها مناسب است و قیمتی مناسب نیز دارد. البته باید به ظرفیت و استاندارد‌بودن محصول توجه شود که در مناسبت‌های مختلف با افتخار، عده کثیری از افراد را با اهداف و برنامه‌های خود همراه کنید.

ویژگی‌های قابل‌توجه در خرید فلش مموری

در زمان‌های گذشته محصولات بزرگ‌تری به عنوان حافظه برای انتقال داده‌ها وجود داشت. هم‌اکنون تکنولوژی به سمت‌وسویی پیش ‌رفته است که انواع فلش مموری‌ های تبلیغاتی در ابعاد میلی‌متری برای تبادل اطلاعات از دستگاهی به دستگاهی دیگر استفاده می‌شود.

فلش‌ها به صورت بسیار کاربردی روی دستگاه‌های مختلفی نصب می‌شود. فلش‌های مختلف برای همه مشاغل کارکرد بالایی دارد اما باید بررسی شود معلمین، وکلا، دانشجویان، اساتید، مربیان و سایر مشاغل به چه انواع و مدل‌هایی نیاز دارند. برای خرید فلش باید به بررسی برخی ویژگی‌های آن پرداخته شود. چراکه مشخصات فنی فلش و بررسی ویژگی‌های آن اهمیت زیادی دارد. در بحث بررسی این مختصه‌ها، به ظرفیت فلش، سرعت انتقال اطلاعات و چگونگی پشتیبانی فلش اشاره می‌کنیم.

ظرفیت فلش را به صورت تخصصی بررسی کنید

می‌توان گفت فلش یکی از نادرترین لوازم جانبی دنیای دیجیتال است که برای همه افراد نیاز است؛ اما مهم‌ترین فاکتوری که درجه اهمیت فلش را ارتقا می‌دهد و در قیمت‌گذاری انواع فلش مموری‌ های تبلیغاتی تاثیر دارد، ظرفیت و میزان گنجایش اطلاعات است.

فلش‌ها با ظرفیت حداقلی‌2 گیگ آغاز می‌شوند. افزایش فضای آن، دامنه کارایی آن را بیشتر می‌کند. در حال حاضر فلش‌های تبلیغاتی با ظرفیت بیش از 512 گیگ نیز تولید شده و برای مدیران، معاونین ادارات و افرادی با پست‌های مهم که به تبادل اطلاعات فراوان مشغول هستند، مناسب است.

نکته مهم کیفیت و مرغوبیت برند‌های معتبر است؛ چرا‌که در صورت عدم کیفیت کارآیی درستی نخواهد داشت، خیلی زود می‌سوزد و با ازبین‌رفتن داده‌ها اطلاعات روی فلش نابود می‌شود.

پشتیبانی گسترده بسیار مهم است    

برخی فلش‌ها در همه سیستم عامل‌ها قابلیت استفاده ندارد. برای مثال برای انتقال اطلاعات از گوشی اندروید به لپ‌تاپی که سیستم عامل ویندوز دارد، نمی‌توان از برخی انواع فلش مموری ‌های تبلیغاتی استفاده کرد. بررسی کنید برای اشخاصی که در حیطه کاری خود با لوازم و تجهیزات الکترونیکی در ارتباط هستند و ملزومات دیجیتال را در کسب‌وکار روزمره به‌کار می‌برند، از انواع فلش‌هایی خریداری کنید که سیستم عامل‌های مختلف را پشتیبانی می‌کند.

سرعت انتقال داده‌ها اصلی‌‌ترین فناوری جدید  

انواع فلش مموری‌ های تبلیغاتی جدید، سرعت جابجایی داده‌ها را در حد قابل‌قبولی ارتقا‌ داده است. با توجه به حجم بالای کار و فعالیت‌های روزمره سرعت در انتقال داده‌ها اهمیت زیادی دارد و یکی از مشخصه‌های مثبت در تهیه و انتخاب این محصول شناخته می‌شود. برخی از برندهای معروف این تکنولوژی را در فلش‌های خود نهادینه کرده‌اند.

کلام آخر

هدیه‌ای که در شغل و فعالیت نسل جدید به صورت روزانه کاربرد دارد، بسیار جذاب و دلنشین است. یکی از هدایای خاص و درعین حال ساده فلش مموری است. در دنیای فناوری‌های امروز فلش مورد استفاده هر قشری قرار می گیرد. این کالا در ابعاد و اندازه‌های متفاوت در طراحی‌های شگفت‌انگیز همه سلائق را پوشش می‌دهد.

از اصل‌بودن فلش مطمئن شوید. فلش‌ها برای قدردانی قابلیت درج برند و عبارتی را دارند. از این قابلیت جهت تبلیغ یا قدردانی از پرسنل و مخاطبین غافل نشوید. امروزه مدل‌های مختلفی از فلش با ظاهری بسیار شیک برای افراد با شغل‌های رسمی ‌یا برای افرادی با سلایق خاص ساخته‌شده است. گروه سنی مخاطبین و دریافت‌کنندگان هدیه را مورد بررسی قرار دهید و فلش‌هایی با سایز‌های مختلف در اندازه‌ها و جنس‌های مختلف تهیه کنید.

انواع فلش مموری‌ های تبلیغاتی باید کیفیتی بی‌نظیر داشته باشند. هرچه دوام و ماندگاری محصولات بیشتر باشد، میزان اعتماد و حس زیبای وفاداری بیشتری بین صاحبان کسب و مخاطبین یا مشتریان شکل می‌گیرد. حس هفتم در زمینه عرضه ست هدیه مدیریتی فعال است و تمایل دارد از نظرات و پیشنهادات شما در خصوص ارائه هرچه بهتر هدایای تبلیغاتی استفاده کند. با فعالیت در زمینه هدایای مدیریتی نظاره‌گر ارتقاء هرچه بیشتر شما در طی‌کردن پله‌های ترقی هستیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *