جدیدترین گوشی هوشمند برند آنر، V40 5G است و یکی از ویژگی های آن پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 66 وات می باشد. برخلاف اپل، شیائومی و سامسونگ که تصمیم گرفته اند به طور پیش فرض شارژر را در جعبه قرار ندهند، آنر یک شارژر 66 وات Super Fast را در جعبه قرار داده است. اکنون این شرکت از پاوربانک جدید Honor Super Fast Power Bank 12000 با پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات رونمایی کرد.

این پاوربانک جدید آنر دارای ظرفیت 12000 میلی آمپر ساعت بوده و از امروز با قیمت 359 یوان (55 دلار) از طریق سایت آنلاین آنر در دسترس است. Honor Super Fast Power Bank 12000 دارای بدنه پلی کربنات خاکستری روشن است. دو پورت وجود دارد – یک پورت خروجی USB-A و یک پورت USB-C که هر دو ورودی و خروجی هستند. پاوربانک از شارژ سریع دو طرفه 66 وات پشتیبانی می کند. این بدان معناست که نه تنها می تواند یک دستگاه سازگار را تا 66 وات سریع شارژ کند، بلکه می توانید پاوربانک را تا 66 وات نیز شارژ کنید.

آنر می گوید پاوربانک قبل از تخلیه، باتری 4020 میلی آمپر ساعت سه بار شارژ می کند. اگر از شارژر 66 وات استفاده می کنید، می توانید پاوربانک را فقط در 1.8 ساعت شارژ کنید در حالی که شارژر 10 وات 5/3 ساعت طول می کشد. Honor Super Fast Power Bank 12000 نه تنها با آنر V40 سازگار است بلکه می تواند تلفن های دیگر، تبلت ها و حتی لپ تاپ های شارژ USB-C را نیز شارژ کند. همچنین حالت شارژ کم برای شارژ دستگاه های کم مصرف مانند گوشی، دستبند تناسب اندام و ساعت های هوشمند دارد.

Honor می گوید از چند پروتکل شارژ سریع از جمله Power Delivery ، Quick Charge ، SCP و FCP پشتیبانی می کند. این پاوربانک همچنین دارای سیزده لایه محافظت ایمنی از جمله ولتاژ بیش از حد، ولتاژ کم و شارژ بیش از حد باتری و محافظت در برابر اتصال کوتاه باتری است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *