کنسول و بازی

انتشار لیست بازی های رایگان ماه فوریه 2021 ایکس باکس لایو گلد

مایکروسافت به تازگی فهرست بازی های رایگان ماه فوریه 2021 مشترکین ایکس باکس لایو گلد را اعلام کرد. به طور معمول، این شامل دو بازی Xbox One و دو بازی Xbox 360 است که از طریق قابلیت Backward Compatibility قابل اجرا هستند. در این ماه، پنج بازی رایگان وجود دارد که یکی از آنها برای Xbox Series X | S بهینه شده است و آن بازی عنوان بزرگی است: Gears 5.

بازی گیرز 5 به‌عنوان جدیدترین نسخه‌ی عرضه شده از مجموعه Gears of War، اثر دیگری از استودیو کوالیشن (The Coalition) است که با عرضه در سال ۲۰۱۹ توانست با کیفیت مناسب خود علاقمندان را سرگرم کند. از طرف دیگر ریمستر اولین بازی رزیدنت ایول محصول کپکام هم جزو آثاری است که طرفداران ژانر وحشت لذت زیادی از آن می‌برند.

طبق اطلاعات منتشر شده، بازی‌های Gears 5 و Resident Evil HD Remaster از از تاریخ 1 فوریه (13 بهمن) تا 28 فوریه (10اسفند) در دسترس بوده و بازی Indiana Jones and the Emperor’s Tomb از اول تا 15 فوریه، بازی Lost Planet 2 از 16 الی 28 فوریه و بازی Dandara: Trials of Fear Edition از 16 فوریه (28بهمن) الی 15 مارس در این سرویس رایگان هستند.

همچنین طبق گزارش جدید منتشر شده، شرکت مایکروسافت به دنبال افزایش قیمت اشتراک سرویس Xbox Live Gold است. بر این اساس، به زودی شاهد افزایش قیمت اشتراک یک ماهه‌ی این سرویس به 11 دلار خواهیم بود. قیمت‌گذاری اشتراک دوازده ماهه و شش ماهه نیز در حال افزایش است، اما این افزایش بر مشترکان موجود تأثیر نمی‌گذارد. اشتراک سه‌ماهه با 30 دلار و شش ماهه با 60 دلار قیمت‌گذاری خواهد شد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا