اپل آیفون 12 مینی را در اکتبر سال 2020 معرفی کرد. دستگاه برخلاف نسخه های “پرو” این سری، از تنظیم دوربین دوگانه برخوردار است. امروز، DxOMark،   نتایج آزمایش دوربین این گوشی را ارائه کرده است.

طبق گزارش DXOMARK، آیفون 12 مینی نمره کلی 122 را کسب می کند. با این کار  در خارج از 10 رتبه برتر وب سایت قرار دارد. با این حال، آن را با هم نسلش، آیفون 12 تراز می کند. برای مقایسه، آیفون 12 پرو و پرو مکس به ترتیب با 128 امتیاز و 130 امتیاز در رده 10 برتر هستند. همانطور که در بالا ذکر شد، آیفون 12 مینی با 132 و 41 و 112 امتیاز در دسته های عکسبرداری، بزرگنمایی و ویدئو، نمره مشابه آیفون 12 را کسب می کند. حتی در عملکرد، این گزارش می گوید که مینی تقریباً مشابه آیفون 12 با نتایج خوب و دقیق و  در اکثر شرایط نوردهی خوب عمل می کند.

آیفون 12 مینی در بخش نوردهی در عکس و ویدیو دقیق عمل کرده و فوکوس خودکار سریعتر، تثبیت کننده فیلم خوب بوده و فیلم های Dolby Vision HDR را سریعتر پردازش می کند. با این حال، موارد منفی شامل موارد برجسته کوتاه شده به دلیل محدودیت دامنه پویایی (عکس)، توازن آبی سفید در عکس و فیلم، مصنوعاتی مانند شعله ور شدن، نویز در نور کم/صحنه های داخلی است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *