گوناگون

مجوز آزمایش خودروهای خودران بایدو در کالیفرنیا

بایدو، غول فناوری چینی، که بیشتر به موتور جستجوگر معروف است، مجموعه متنوعی از محصولات و خدمات را در اختیار دارد. این شرکت اکنون در آمریکا یک قدم با اتومبیل هوشمند خود نزدیک می شود.

این شرکت چینی برای اولین بار در سال 2016 مجوز آزمایش وسایل نقلیه خودران را با رانندگان ایمنی دریافت کرده بود. با این مجوز جدید، این شرکت اکنون می تواند سه خودروی بدون راننده را در Sunnyvale واقع در منطقه خلیج سانفرانسیسکو آزمایش کند. اکنون این شرکت قصد دارد تست وسایل نقلیه مستقل خود را – شبانه روز در Sunnyvale – لینکلن MKZ و کرایسلر پاسیفیکا آغاز کند. با این حال، این شرکت هنوز زمان مشخصی را درباره زمان شروع آزمایش خود اعلام نکرده است.

در چین ، بایدو از سال گذشته در حال آزمایش وسایل نقلیه خودران و بدون راننده ایمنی در پکن و چانگشا است. سال گذشته، به AutoX، یک شرکت چینی دیگر، اجازه شروع آزمایش ماشین های بدون راننده در کالیفرنیا داده شد. بایدو تمرکز زیادی بر روی تجارت خودرو خود داشته است. به تازگی، این شرکت با Zhejiang Geely Holding Group، که بزرگترین گروه خصوصی خودروسازی چین است، برای ساخت خودروهای الکتریکی در چین همکاری کرد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا