امنیت

رینگ از زنگ درب هوشمند Video Doorbell Wired رونمایی کرد

شرکت رینگ به تازگی از نسخه کوچکتر زنگ درب هوشمند خود با نام Video Doorbell Wired رونمایی کرده که همانطور از نامش پیداست، محصول با اتصال به سیم کشی زنگ در موجود کار می کند. محصول جدید رینگ، دارای قابلیت ارتباط ویدیویی 1080p، دید در شب و صدای دو طرفه با لغو نویز است. با وجود مناطق تشخیص حرکت سفارشی، می توانید مناطق خاصی را در خانه خود انتخاب کنید که هنگام تشخیص حرکت هشدار ایجاد کند. سپس از طریق برنامه Ring یک اعلان هشدار دریافت خواهید کرد. در غیر این صورت، می توانید سایر مناطق را با ویژگی مناطق خصوصی آن از نظارت خارج کنید.

جدیدترین زنگ درب ویدئویی رینگ با دستگاه های مجهز به الکسا سازگار است تا به شما این امکان را بدهد که چه کسی جلوی درب منزل شما است، فقط با استفاده از صدای خود بررسی کنید. با استفاده از برنامه رینگ، می توانید از راه دور به سایر دوربین های رنگ، چراغ های هوشمند، زنگ هشدار و زنگ های برق متصل شوید.

اگر می خواهید بررسی کنید چه کسی یا چه چیزی هشدار حرکت را از طریق یک فیلم شش ثانیه ای تحریک کرده، می توانید با پرداخت 3 دلار در ماه برای هر دستگاه، اشتراک برنامه Ring’s Protect را انتخاب کنید. پیش فروش زنگ درب هوشمند Video Doorbell Wired از امروز با قیمت 60 دلار در آمریکا ارائه شده و از 24 فوریه 2021 در دسترس کاربران قرار می گیرد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا