سال گذشته، شرکت زد.تی.ای Axon 20 5G را به عنوان اولین گوشی دوربین سلفی زیر نمایشگر در جهان عرضه کرد. این دستگاه به عنوان یک پرچمدار حساب نیامده و یک مدل میان رده پریمیوم بوده که این شرکت قصد داشت آن برای آزمایش استفاده کند. با این حال دستگاه با استقبال خوبی روبرو شد حتی اگر خروجی تصویر دوربین سلفی چشمگیر نبود.

اکنون ، این شرکت در حال آماده سازی برای تولید مدل دوم با دوربین زیر نمایشگر است و نام رسمی آن به عنوان Axon 30 Pro 5G تأیید شده است. TipsterTheGalox_ اکنون مشخصات دستگاه را فاش کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده، ZTE Axon 30 Pro اولین گوشی پرچمدار صنعت است که مجهز به نسل دوم فناوری دوربین زیر صفحه است. همچنین این اولین پرچمدار اسنپدراگون 888 با تمام صفحه واقعی خواهد بود. این گوشی از یک نمایشگر 6.9 اینچی با رزولوشن 1080p/1440p و سرعت تازه سازی 120 هرتز برخوردار خواهد بود.

همچنین گزارش شده است که این محصول با تنظیمات جدید دوربین چهارگانه ارائه می شود. این دستگاه توسط یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد شد. علاوه بر این، راس یانگ، متخصص صنعت اظهار نظر کرد که صفحه نمایش Axon 30 Pro توسط Visionox تهیه می شود. هنوز در مورد زمان عرضه مدل پرچمدار خبری نیست اما انتظار داریم که این اتفاق در زمان کوتاهی رخ دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *