اکسپریا 1 II یکی از دو پرچمدار سال گذشته سونی بود. اکنون، تصاویری جدیدی از گوشی اکسپریا 1 III منتشر شده که به نظر می رسد سونی به همان طراحی قبلی خود پایبند است. نخستین تصاویر منتشر شده از گوشی اکسپریا 1 مارک 3 نشان می دهد که این محصول قرار است از یک نمایشگر تمام صفحه، طراحی مینیمالیستی و همچنین دوربین اصلی سه گانه بهره ببرد.

همچون محصولات پیشین سونی در این رده، دوربین اصلی این گوشی نیز دارای یک برآمدگی مشخص است. در پایین این دوربین می توان یک سنسور پریسکوپی را مشاهده کرد که نوید آن را می دهد که گوشی اکسپریا 1 مارک 3 هم قرار است همچون محصولات رقیب خود این بار بزرگ نمایی بهتری را در دسترس قرار دهد. فریم کنار گوشی از جنس آلومینیوم بهبود یافته و کاملا تخت است. به همین خاطر انتظار می‌رود وزن این گوشی نیز آنقدرها زیاد نباشد. روی بخش راستی این فریم، شاهد حضور 4 کلید هستیم که شامل کلیدهای کنترل صدا، پاور که به عنوان حسگر اثرانگشت نیز استفاده می‌شود، شاتر دوربین و یک کلید میان‌بر، مانند آنچه که در اکسپریا پرو بکار رفته می‌شوند.

تصاویر منتشر شده از این گوشی نشان می دهد که گوشی اکسپریا 1 مارک 3 دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی 4K HDR OLED با نسبت تصویر 21:9 است. حاشیه ها باریک شده، اما در پیشانی هنوز دوربین سلفی و یکی از بلندگوهای استریو قرار دارد در حالی که چانه بلندگوی دوم را دارد. صفحه نمایش مانند نمونه قبلی یا Gorilla Glass Victus جدید با Corning’s Gorilla Glass 6 پوشانده شود. در پشت گوشی چهار دوربین وجود دارد اما این تنظیم دقیقاً مانند مدل سال گذشته نیست. سونی دوربین تله فوتو معمولی را با یکی از لنزهای پریسکوپ عوض کرده است. این باید Xperia 1 III را با توجه به بزرگنمایی در برابر گوشی هایی مانند Galaxy S21 Ultra، یک فرصت خوب فراهم کند. این تلفن همچنان دارای یک سنسور 3D iTOF است و دو دوربین دیگر باید سنسور اصلی و دوربین اولتراواید باشند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *