اینستاگرام بازگرداندن پست های حذف شده را آسان تر می کند. این شرکت ویژگی “recently deleted” را در برنامه ایجاد کرده که به شما امکان می دهد محتوای حذف شده از جمله عکس، فیلم، reels، فیلم IGTV و استوری را مرور کرده و آنها را بازیابی کنید. اینستاگرام این ویژگی را به عنوان یک راه مفید در برابر هک ها قرار داده، به خصوص اگر هکرها کنترل یک حساب را بدست آورند و شروع به حذف محتوا کنند. برای حذف دائمی یا بازیابی محتوا، کاربران باید از طریق متن یا ایمیل تأیید کنند که مالک حساب هستند.

موارد پاک شده به مدت 30 روز در پوشه باقی می مانند و اگر لمس نشوند، پس از آن مرحله به طور خودکار حذف می شوند. استوری های حذف شده از این قاعده مستثنی هستند: آنها قبل از اینکه برای همیشه حذف شوند، فقط 24 ساعت در قسمت اخیراً حذف شده باقی می مانند. برای دسترسی به Settings > Account > Recently Deleted بروید.

واضح است که اینستاگرام می خواهد قبل از حذف دائمی مطالب، به کاربران فرصت دهد که محتوای خود را حفظ کنند. اینستاگرام از داشتن محتوای بیشتر و در نتیجه داده های بیشتر در مورد کاربران سود می برد. هرچه بیشتر بتواند افراد را به حفظ پست های خود ترغیب کند، برای خدمات بهتر است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *