نرم افزار و اینترنت

امکان ارسال پیام ناپدیدشونده در فیس بوک مسنجر و اینستاگرام فراهم شد

فیسبوک به تازگی قابلیت ارسال پیام ناپدیدشونده را به اپلیکیشن های اینستاگرام و مسنجر اضافه کرده است. این شرکت امروز اعلام کرد که اکنون می توانید چپ های ناپدیدشونده را با قابلیت Vanish Mode در برنامه پیام رسانی خود ارسال کنید. این قابلیت جدید اولین بار در ماه سپتامبر همزمان با معرفی قابلیت کراس پلتفرم برای مسنجر و اینستاگرام، عرضه شد. این حالت به گونه ای طراحی شده است که به شما امکان می دهد متن ها، تصاویر، استیکرها و ایموجی های ناپدید شونده را هنگام مشاهده توسط گیرنده یا بستن پنجره چت ارسال کنید.

استفاده از این ویژگی جدید اختیاری است و کاربران می‌توانند با توجه به علاقمندی و نیاز خود، حالت Vanish Mode را فعال یا غیرفعال کنند. وقتی این حالت جدید فعال باشد، مسنجر فیسبوک و اینستاگرام در مورد آن به کاربر اطلاع رسانی می‌کند. در نتیجه وی متوجه می‌شود که حالت ناپدید شدن پیام‌ها فعال است. در حال حاضر این حالت جدید تنها برای چت‌های دو نفره قابل استفاده است و در گروه‌های چند نفره هنوز فعال نشده است. کاربران فیسبوک می‌توانند در مورد چت‌هایی که این حالت روی آنها فعال است به فیسبوک گزارش ارسال کنند یا چنین چت‌هایی را مسدود کنند.

اپلیکیشن مسنجر قبلا قابلیت «مکالمه مخفی» داشت؛ اما کاربران برای فعال کردن آن باید چندین مرحله را طی می‌کردند و برای هر پیامی زمان ناپدید شدن را مشخص می‌کردند که قطعا کار سختی است. اما اینستاگرام برای اولین بار است که به چنین قابلیتی مجهز می‌شود.  حالت Vanish یا ناپدید شدن پیام‌ها، اکنون برای کاربران مسنجر در ایالات متحده در دسترس است و به زودی به کشورهای دیگر و اینستاگرام گسترش خواهد یافت.

منبع
neowinengadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا