شرکت HMD Global از گوشی هوشمند اقتصادی جدید خود با نام نوکیا 1.4 رونمایی کرده که قرار است با قیمت 99 یورو در دسترس مشتریان قرار گیرد. نوکیا 1.4 دارای صفحه نمایش بزرگ 6.51 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت ابعاد 20 به 9 بهره می برد.

انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 4000 میلی آمپر ساعت تامین شده که به ادعای شرکت، تا 2 روز قابل استفاده است. گوشی جدید Android 10 Go Edition را از جعبه خارج می کند و آماده است تا به Android 11 Go برسد. اتصال به نسخه Go ضروری است زیرا دستگاه از چیپست کوالکام 215 (چهار هسته ای Cortex-A53 با سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتز و گرافیک آدرنو 308) قدرت می گیرد.

پیکربندی پایه فقط با 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی محدود شده، اما نسخه بهتر آن دارای 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. اسلات microSD رسماً از کارت های تا 128 گیگابایت پشتیبانی می کند و Android Go دارای ابزار مدیریت ذخیره سازی عالی برای کوچک نگه داشتن کارها است.

در پشت گوشی دوربین دوگانه اصلی 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی ماکرو به همراه سنسور اثر انگشت قرار گرفته و در جلوی دستگاه نیز یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی وجود دارد. تلفن از الگوریتم های پردازش گوگل در برنامه Camera Go بهره می برد تا دوربین را با ویژگی هایی مانند حالت شب و پرتره ارتقا بخشد. این گوشی دارای دو اسلات نانو سیم کارت و LTE Cat. 4 (150 مگابیت بر ثانیه دانلود، 50 مگابیت بر ثانیه آپلود) است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *