اوایل این هفته، ایسوس گوشی های پرچمدار 2021 از خط ذن‌فون را معرفی کرد. Zenfone 8 و Zenfone 8 Flip از پردازنده اسنپدراگون 888 بهره می برند و با سیستم عامل اندروید 11 ارائه می شوند. در حالیکه ایسوس در هنگام معرفی چیزی در مورد پشتیبانی نرم افزار نگفت، با این حال جزئیات جدیدی در مورد آن منتشر شده است.

طبق گزارش سایت ورج، ایسوس فاش کرد که حداقل دو به روزرسانی عمده سیستم عامل برای سری Zenfone 8 ارائه می دهد. این بدان معنی است که پرچمداران جدید هم اندروید 12 و هم اندروید 13 را دریافت می کند. سازنده تایوانی همچنین به روزرسانی های امنیتی را با همان مدت زمان حدود دو سال ارائه می دهد.

به نظر می رسد که ایسوس به همان طرحی که برای ذن فون 6 استفاده کرده، پایبند است. هنگامی که ایسوس پرچمدار 2019 را معرفی کرد – که با اندروید 9 پای همراه بودند – قول داد که دو بروزرسانی عمده یعنی اندروید 10 و اندروید 11 را برای این گوشی ها منتشر کند. همانطور که اندروید 10 را در نوامبر 2019 و اندروید 11 را در دسامبر سال 2020 برای این گوشی منتشر کرد، این قول را حفظ کرد. همانطور که مشاهده می کنید، هر دو به روزرسانی پایدار تنها چند ماه پس از انتشار نسخه جدید از راه رسیده اند، بنابراین می توان انتظار داشت که همین مورد برای ذن فون 8 نیز وجود داشته باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *