در راستای ترویج روشهای ایمن، سامسونگ با همکاری شرکت آمریکایی Clean Remote LLC اقدام به تولید یک ریموت کنترل تلویزیون مخصوص مراکز بهداشتی در ایالات متحده کرده است. در واقع اگر مراکز بهداشتی مستقر در آمریکا تلویزیون‌های سامسونگ که مخصوص این مراکز طراحی شده‌اند را خریداری کنند، یک ریموت کنترل ویژه را نیز در اختیار خواهند گرفت که مناسب محیط‌های آلوده طراحی شده و به آسانی می‌توان آن را ضد عفونی کرد.

آژانس بیماری‌های عفونی و همچنین مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا پیشنهاد می‌کنند که کنترل از راه دور تلویزیون‌های نصب شده در این مراکز را مرتباً تمیز و ضد عفونی کنید؛ زیرا آخرین تحقیقات نشان می‌دهد ریموت کنترل تلویزیون‌ها ناقل اصلی باکتری‌ها هستند و باعث می‌شوند به راحتی آن‌ها بین انسان‌ها سرایت پیدا کنند. ریموت کنترل‌ها از جمله مواردی هستند که در مراکز پزشکی یا سایر مراکز عمومی توسط افراد مختلفی به صورت مشترک استفاده می‌شوند.

هر دو شرکت از راه اندازی Remote Clean بسیار هیجان زده هستند و امیدوارند که با استفاده از این فناوری جدید، بتوانند انتقال باکتری‌ها و بیماری‌ها در مراکز عمومی از جمله مراکز پزشکی به حداقل برسانند. این ریموت کنترل جدید با تمام تلویزیون‌های رده بیمارستانی سامسونگ سازگاری دارد و برای استفاده و راه اندازی آن‌ها نیاز به انجام هیچ کار اضافی نیست. کلین ریموت از دکمه‌های بزرگی برخوردار است که به خوبی از یکدیگر تفکیک پیدا کرده‌اند تا تشخیص آن‌ها آسان باشد. سامسونگ با فروش بیش از ۱۴ میلیون کلین ریموت می‌خواهد شرکتی باشد که به سهم خود در کاهش انتقال بیماری‌ها، باکتری‌ها و ویروس‌ها (به خصوص در دورانی که ویروس کرونا پادشاهی می‌کند) مؤثر باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *