بدنبال معرفی نسخه جهانی می 11، شیائومی همچنین از یک تلویزیون هوشمند غول پیکر جدید 75 اینچی با نام Mi TV Q1 پرده برداشت. این تلویزیون جدید از یک پنل 75 اینچی QLED با نرخ رفرش ریت 120 هرتز و استاندارد +HDR استفاده می کند. این تلویزیون از فناوری Full Array Local Dimming در بخش تأمین نور زمینه بهره می‌برد؛ 192 بخش نورانی.

تلویزیون MI TV Q1 از پنل 10 بیتی استفاده می‌کند؛ در نتیجه با قدرت نمایش بیش از یک میلیارد رنگ روبرو هستیم، به طوری که گستره رنگ NTSC را تا 100 درصد تحت پوشش قرار می‌دهد. این محصول همچنین از پورت HDMI 2.1، یک پورت اترنت، دو پورت USB و حالت کاهش خودکار میزان تاخیر بهره می‌برد.

به لطف شدت نور بالا و کیفیت مناسب تصویر، تلویزیون جدید شیائومی از استانداردهای Dolby Vision، HDR10+ و حتی HLG نیز پشتیبانی می‌کند. MI TV Q1 با رزولوشن UHD/4K، برای گیمرها نیز یک گزینه بسیار ایده آل است. در سمت نرم افزار، ما Android TV 10 را با برنامه های نتفلیکس، آمازون پرایم ویدیو و یوتیوب از قبل بارگزاری شده، داریم. این تلویزیون با یک میکروفون داخلی برای دستورات گوگل اسیستنت یا آمازون الکسا همراه است. QLED جدید شیائومی از اکوسیستم منازل هوشمند نیز پشتیبانی کرده و با قیمت 1299 یورو روانه بازار خواهد شد؛

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *