بنچمارک AnTuTu به تازگی لیست جدیدی از گوشی های هوشمند برتر اندروید را برای ماه ژانویه 2021 منتشر کرده که این لیست بر اساس رتبه بندی کاربران لحاظ شده است. در صدر لیست، گوشی هوشمند میزو 17 پرو قرار گرفته و سپس بدنبال آن هواوی میت 40 و سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا به ترتیب جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.

این رتبه بندی مربوط به پلتفرم، مبتنی بر معیارهایی است که بر اساس رتبه بندی کاربران گوشی های هوشمند اندروید انجام می شود. به عبارت دیگر، رتبه بندی نیز بر اساس رضایت مشتری از یک گوشی می باشد. این بدان معنی است که دستگاه های موجود در این لیست به دلیل رتبه بالای کاربران زیادی وجود دارند. این گوشی ها همچنین در اکثر سناریوها نیازهای مشتریان را برآورده کرده و اساساً بسیار مورد استقبال بازار چین قرار گرفته اند.

در اوایل این ماه، لیست با میزو 17 پرو پیشرو در رتبه بندی به طور مستقیم فعال شد. از زمان عرضه، این دستگاه به روزرسانی های مختلف OTA دریافت کرده که ویژگی های مختلف جدیدی را به آن اضافه کرده است، و همین امر احتمالاً منجر به رتبه بندی بالای کاربر در آن شد که به 97.93 درصد رسید. در دل گوشی میزو 17 پرو، پردازنده اسنپدراگون 865، حافظه رم LPPDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 حضور دارد. در سه رتبه بندی برتر دیگر، هواوی میت 40 با 97.89 درصد امتیاز کاربر در جایگاه دوم قرار گرفت. این دستگاه از چیپست Kirin 9000E این شرکت برخوردار یوده و جدیدترین گوشی پرچمدار این شرکت است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *