گوناگون

رونمایی شیائومی و مرسدس-AMG از نسخه ویژه Mi Electric Scooter Pro 2

شیائومی با همکاری شرکت مرسدس – AMG از جدیدترین اسکوتر برقی خود با نام طولانی Mi Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team Edition پرده برداری کرد. تیزر نسخه ویژه Mi Scooter Pro 2 در جولای سال گذشته همزمان با معرفی Mi Electric Scooter Pro 2 و Scooter 1S مورد نمایش گذاشته شد.

Mi Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team Edition ترکیبی از عناصر طراحی شرکت های پیشرو اتومبیل Mercedes-AMG با مهندسی پیشرفته اسکوتر شیائومی است، بنابراین قابلیت اطمینان، سبک و راحتی را بدون هیچ گونه مصالحه ای فراهم می کند. این اسکوتر دارای زبان های منحصر به فرد چرمی است و با مارک متمایز AMG در نزدیکی چرخ عقب زده می شود.

مشخصات این اسکوتر جدید با مشخصات Mi Electric Scooter Pro 2 یکی است. یکی از چندین پیشرفت در این اسکوتر شامل برد طولانی 45 کیلومتر است در حالی که حداکثر سرعت می تواند 25 کیلومتر در ساعت باشد. اسکوتر می تواند تپه هایی با شیب 20 درصد، بدون دردسر بالا رفته و آن را برای رفت و آمد روزانه ایده آل می کند.

این اسکوتر جدید دارای یک صفحه نمایش LCD داخلی است که به شما اجازه می دهد تا طیف وسیعی از پارامترها را برای یک تجربه سواری راحت و بدون دردسر مشاهده و کنترل کنید. این نمایشگر به کاربران کمک می کند تا سرعت بلادرنگ را بررسی کنند، حالت سواری را انتخاب کنند، به بلوتوث متصل شوند و حتی با یک نگاه سریع وضعیت چراغ را کنترل کنند.

نسخه ویژه Mi Electric Scooter Pro 2 همچنین دارای یک موتور قدرتمند 300 وات، سیستم ترمز مضاعف قابل اعتماد، لاستیک پنوماتیک ضربه گیر و طراحی تاشو آسان برای تحرک بالاتر شهری است. اسکوتر Mi Electric Pro 2 قیمتی برابر 570 دلار دارد، اما نسخه مخصوص آن که با همکاری مرسدس-AMG توسعه پیدا کرده، با قیمت 799 یورو وارد بازار می‌شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا