نرم افزار و اینترنت

دسترسی زودهنگام به ویژگی های جدید با SmartThings Labs سامسونگ

سامسونگ از قابلیت جدیدی تحت عنوان SmartThings Labs رونمایی کرده و در اپلیکیشن SmartThings وجود دارد، به کاربران اجازه می دهد قبل از انتشار رسمی، زود به ویژگی های جدید دسترسی پیدا کنند. به نوعی آن را به عنوان یک برنامه بتا تصور کنید.

این برنامه در حال حاضر فقط در ایالات متحده در دسترس است و 8 ویژگی آزمایشی را شامل می شود که شامل “Universal Remote Control” برای دستگاه های پشتیبانی شده شما، “Gentle Wake-up” است که به آرامی چراغ ها را روشن می کند و بنابراین تجربه طلوع آفتاب را هنگام بیدار سازی شبیه سازی می کند، و “Turn It Off When I Leave” که وقتی در خانه شما هیچ حرکتی تشخیص داده نمی شود، چراغ ها و سایر دستگاه ها را خاموش می کند.

ویژگی دیگری که در حال حاضر موجود است No Worries while away است که به شما امکان می دهد چراغ ها و سایر دستگاه ها را در زمان های مشخصی که برای مدت طولانی از خانه خود دور نیستید، خاموش و روشن کنید. این امر زمانی می تواند به درد شما بخورد که نمی خواهید مردم خالی بودن خانه را بدانند.

هدف سامسونگ از SmartThings Labs دریافت بازخورد در مورد ویژگی های جدید قبل از ارائه آنها به دیگران است. برای دستیابی به این قابلیت جدید کافیست به در نوار منوی اپلیکیشن SmartThings گزینه SmartApps را انتخاب کرده و سپس روی SmartThings Labs کلیک کنید. به گفته سامسونگ، در ماه های آینده ویژگی های بیشتری از جمله برنامه Upcycling At Home خود اضافه کرده که اجازه می دهد دستگاه های قدیمی سامسونگ گلکسی به دوربین و مانیتور کودک تبدیل شوند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا