گزارش جدید نشان داده است که کاربران گوشی های هوشمند 5G در چین بیشترین خرید را در جهان دارند. در گزارش جدید روند بازار، مشخص شد که اکثر قریب به اتفاق دارندگان گوشی های 5G حداقل هفته ای یک بار از دستگاه خود برای خرید آنلاین استفاده می کنند.

طبق گزارش CaixinGlobal، تحقیقات روند مصرف کننده دیجیتال نشان داده است که در سال 2020، 51 درصد از کاربران تلفن های هوشمند در کشور حداقل هفته ای یک بار با استفاده از گوشی های خود سفارش می دهند یا خرید می کنند که در مقایسه با سایر کشورها، کره جنوبی فقط 42 درصد هر هفته خرید می کنند، در حالی که ایالات متحده و اروپا به ترتیب 33 و 32 درصد خریدهای هفتگی دارند. در همین حال، 74 درصد قابل توجه از کل کاربران گوشی های هوشمند 5G چینی هر هفته با دستگاه های خود خرید می کنند.

به همین ترتیب ، سایر کشورها عقب هستند، چراکه تنها 50 درصد کاربران تلفن های هوشمند 5G در کره جنوبی هفتگی هزینه می کنند، در حالی که 46 درصد در ایالات متحده و 47 درصد در اروپا حداقل یک بار در هر هفته خرید می کنند. حتی برای گوشی های مجهز به 4G، چین با 49 درصد، کره جنوبی با 40 درصد، ایالات متحده با 36 درصد و در آخر اروپا با 34 درصد پیشتاز است.

علاوه بر این، چین یکی از بزرگترین بازارهای اینترنت اشیا و سایر محصولات خانه های هوشمند بوده که به بازار نفوذ کرده، با حدود 83 درصد از هر خانوار هر سال حداقل یک دستگاه خانه هوشمند اضافه کرده است. علاوه بر این، 5G همچنین یک عامل کلیدی است که از رشد اقتصادی این کشور حمایت می کند، و این باعث تغییر در مشاغل ارائه دهنده خدمات جدید و نوآورانه نیز می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *