همانطور که می دانید، اپلیکیشن Connect در ویندوز 10، امکان اتصال رایانه شخصی شما را به پروژکتورهای وایرلس فراهم می کند، ولی در بروزرسانی مه 2020، برنامه به طور پیش فرض دیگر در ویندوز 10 وجود ندارد. خوشبختانه هنوز هم می توانید آن روی ویندوز خود نصب کنید.

برای نصب اپلیکیشن Connect ابتدا پنجره Settings ویندوز 10 را باز کنید. برای انجام سریع این کار، روی نماد “چرخ دنده” در فهرست شروع کلیک کنید یا Windows + i را روی صفحه کلید فشار دهید.

سپس در برنامه تنظیمات، روی گزینه Optional features کلیک کنید.

در بخش Optional features، روی Add a feature کلیک کنید که یک دکمه مربع به علاوه (+) در کنار آن قرار دارد.

وقتی پنجره “Add an optional feature” ظاهر شد، به پایین پیمایش کنید تا “Wireless Display” را پیدا کنید. یک علامت انتخاب در کنار آن قرار دهید، سپس روی “Install” کلیک کنید. ویژگی Wireless Display شامل آن برنامه Connect است که زمانی به طور پیش فرض بخشی از ویندوز 10 بود.

پس از آن ، به صفحه “Optional features” باز خواهید گشت و یک نوار پیشرفت به عنوان دانلود و نصب “Wireless Display” مشاهده خواهید کرد. پس از اتمام، پیغام Installed نمایان می شود.

نرم افزار Connect اکنون نصب شده است. برای راه اندازی و استفاده از نرم افزار Connect، منوی شروع خود را باز کرده، “Connect” را تایپ کنید و سپس برنامه Connect را از لیست انتخاب کنید.

برنامه Connect باز می شود و رایانه ویندوز 10 شما برای دریافت اتصال تصویری از راه دور آماده خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *